معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان:

زنگ ششمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی به صدا در می آید

۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۷:۵۷:۰۸
کد خبر: ۵۲۰۰۰۱
زنگ ششمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی به صدا در می آید
38 تیم مناظره کننده دانشجویی در هرمزگان باهم رقابت میکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محمد دلپسند معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: اولین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در سال 91 و در دانشگاه‌های استان تهران برگزار شد، ودور دوم و سوم این مسابقات در سطح کشور برگزار شد و تفاوت دور چهارم و پنجم مسابقات  با سایر دوره‌ها در این بود که باتنوع بیشتر و به صورت استانی، منطقه‌ای و کشوری با حضور 440 تیم از سراسر کشوربرگزار شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی  استان هرمزگان گفت : پنجمین دور مسابقات اولین تجربه حضور دانشجویان استان هرمزگان  درمناظرات را داشتیم و در برگزاری مسابقات، رتبه برگزیده کشوری را کسب کردیم.

محمد دلپسند همچنین با اشاره به اینکه در دورپنجم مسابقات 14 تیم دانشجویی از استان هرمزگان در مناظرات شرکت کرده بودند افزود:ششمین دوره مسابقات با استقبال دانشجویان و مراکز آموزش عالی رو برو شده  و تا کنون حضور 38 تیم  از دانشگاههای سطح استان قطعی شده است که دور اول مسابقات آنها در روزهای دوم الی چهارم اسفند ماه برگزار می گردد.

محمد دلپسند در پایان گفت: 9 تیم از دانشگاه هرمزگان، 8 تیم از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، 7 تیم از دانشگاه مذاهب اسلامی  شعبه بندرعباس، 7 تیم از دانشگاهپیام نور بندرعباس،3 تیم از دانشگاه فرهنگیان بندرعباس، 2 تیم از دانشگاه امیرکبیر بندرعباس، یک تیم از دانشگاه پیام نور بندر خمیر، یک تیم از مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس در مسابقات امسال حضور دارند.

محمد دلپسند در پایان خاطر نشان کرد: کارگاه آموزشی مسابقات در تاریخ 25 بهمن ماه با حضور تیم های شرکت کننده و سخنرانی دکتر زارعیاستاد فلسفه و منطق و سخنرانی آقای خسروی استاد فن بیان در سالن آمفی تئاتر جهاددانشگاهی برگزارمی گردد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز