انتصاب سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قشم

۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۸:۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۲۰۰۱۲
انتصاب سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قشم
طی حکمی از سوی حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، سید محمد امین جعفری به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قشم منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آئین معارفه سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قشم، با قدردانی از اقدام های صورت گرفته در حوزه گردشگری این سازمان طی دو سال گذشته از جمله  ساماندهی بیش از 28 طرح عمرانی در حوزه گردشگری اشاره کرد و از افزایش 2 برابری تعداد تخت های هتل های قشم طی 2 سال گذشته در مقایسه با سال های پیش از آن خبر داد.

وی بر حق مردم در زمینه پیگیری مطالبه های خود از منطقه آزاد قشم تاکید کرد و  افزود: انتظار می رود مدیریت جدید با تهیه سند جامع گردشگری، توسعه آموزش های مرتبط با حوزه گردشگری، توسعه ژئوپارک قشم، ارتقای سطح معاش بومیان، هماهنگی با سایر حوزه ها و معاونت ها جهت تسهیل در امر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را پیگیری کند.

بنا به این گزارش، در حکم انتصاب سید محمد امین جعفری به عنوان سرپرست اداره کل میراث فقرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمده است: نظر به سوابق، تجربیات و تعهدات جنابعالی به موجب این حکم به  سمت سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می شوید.

امید است با اتکال به الطاف الهی و همکاری و مساعدت سایر همکاران و با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف مقدس انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.

شایان ذکر است در این مراسم از خدمات عبدالجواد کمالی نیز تقدیر و لوح یادبودی به این منظور به وی اعطا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز