مدیر ناحیه یک بندرعباس در همایش بصیرت افزایی با موضوع انقلاب :

بصیرت افزایی در فرهنگیان با محوریت ترویج اندیشه های امام خمینی (ره) یکی از اهداف سند تحول بنیادین نظام آموزش وپرورش است

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۹:۰۴
کد خبر: ۵۲۰۷۶۱
بصیرت افزایی در فرهنگیان با محوریت ترویج اندیشه های امام خمینی (ره) یکی از اهداف سند تحول بنیادین نظام آموزش وپرورش است
مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس در همایش بصیرت افزایی انقلابی فرهنگیان به تبیین اهمیت جایگاه اندیشه های امام (ره) درپیشبرد اهداف نظام آموزشی و پرورشی در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، بهرامی درهمایش فرهنگیان بسیجی ناحیه یک، که باحضور 300 نفر از فرهنگیان بسیجی در سالن مرحوم گرمساری برگزار شد، ضمن ارائه توضیحاتی در مورد عملکرد کانون بسیج فرهنگیان در ناحیه یک در بخش های علمی ، فرهنگی و اجتماعی ، اذعان داشت: بحمدالله تاکنون بازخورد عملکرد بسیج را می توان در رفتارهای وحدت گونه ی دانش آموزان و فرهنگیان در عرصه های مختلف علمی وعملی به وضوح مشاهده کرد.

وی افزود: زمینه سازی برای رشد، تعالی و بسط پیام و فرهنگ انقلاب اسلامی، تبیین و ترویج آرمان ها و ارزش های انقلاب، آگاهی بخشی، بصیرت افزایی درباره معارف اسلامی، توجه ویژه به افزایش آگاهی و اغنای فکری نسل جوان نسبت به ماهیت و اهداف انقلاب، محور قرار دادن اندیشه ها و دیدگاه های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و توجه به عوامل آسیب زننده و ترفندهای دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی و زمینه سازی برای حضور گسترده فرهنگیان ودانش آموزان در صحنه های مختلف به ویژه انتخابات ،ازجمله اهداف برگزاری این همایش ها است.

اصغر بهرامی سعادت آبادی ، آرامش فعلی حاکم بر این کشور را مرهون جانفشانی های ملت انقلابی و بصیر ایرانی دانست و اظهار نمود : بحمدالله امنیت امروز کشورما درمیان کشورهای جهان تا حد زیادی مرهون مجاهدت ها وحضور همیشه در صحنه ی بسیجیان است.

در ادامه ی این همایش، سرداررضا ترابی پیرامون خاطرات دفاع مقدس پرداخت واشاعه فرهنگ مقاومت و پیشرفت و انتقال این آموزه ها به دانش آموزان را به بسیجیان فرهنگی توصیه نمود.

در انتهای جلسه به سوالات همکاران بسیجی پاسخ داده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز