حیدری بلوکی اعلام کرد:

نشست مشترک مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با مدیرعامل منطقه آزادقشم

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۰:۲۵
کد خبر: ۵۲۰۷۷۶
نشست مشترک مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با مدیرعامل منطقه آزادقشم
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان طی نشستی مشترک با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از برنامه ریزی صورت گرفته بمنظور تسهیل در امور کارفرمایان و بیمه شدگان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "سید فاضل حیدری بلوکی" با تقدیر از نگاه مثبت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مباحث بیمه ای، گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، پیگیر هستیم تا تعداد شعب اقماری تامین اجتماعی شهرستان قشم را افزایش دهیم.

وی افزود: همچنین با گسترش خدمات بیمه ای در قشم در نظر داریم تا این منطقه به پایلوت خدمات نوین تامین اجتماعی استان هرمزگان تبدیل شود و با تعامل خوبی که با سازمان منطقه آزاد قشم داریم امیدواریم با ایجاد تحولی نوین در حوزه تامین اجتماعی، بیمه ای، درمان در مباحث سرمایه گذاری این منطقه نیز مشارکت کنیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به بخشودگی جرایم بیمه ای واحدهای تولیدی، خواستار مراجعه کارفرمایان برای بهره مندی از این طرح شد.

"حمید رضا مومنی" مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این دیدار گفت: با توجه به برنامه های توسعه ای قشم در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و تولیدی شایسته است درجه خدمات تامین اجتماعی قشم به تیپ یک ارتقاء یابد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی، اداره کار و سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان سه ضلع یک مثلث باید با ایجاد برنامه ای مدون، شرایط خدمات تامین اجتماعی در این منطقه را تقویت کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ، اشراف کامل بر حوزه فعالیت بیمه شدگان تامین اجتماعی را برای بهره برداری افراد بیمه شده مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: ارائه خدمات مناسب بیمه موجب دلگرمی کارگران برای ماندگاری در قشم و ارائه خدمات بهتر در بخش های مختلف می شود.

مومنی در پایان از تلاش های ١٤ ساله عبدالعزیز نیکخواه در سمت ریاست شعبه تامین اجتماعی قشم ابراز قدردانی نموده و برای عباس اکبری رئیس جدید این شعبه نیز آرزوی موفقیت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز