پرداخت چهار میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال برای ساخت و بهسازی مسکن مددجویان

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۲۲۳۸۱
پرداخت چهار میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال برای ساخت و بهسازی مسکن مددجویان
کمک به احداث و یا خرید مسکن ، تعمیرات جزیی و کلی ساختمان ، حصارکشی ، احداث حمام ، احداث سرویس بهداشتی ، احداث آشپزخانه ، انشعاب آب ، برق ، گاز و پرداخت وام مسکن به خانواده های نیازمند خدمات عمرانی این نهاد را تشکیل می دهد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مرتضی بخرد مدیر کمیته امداد شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه طی ۱۱ماهه سال جاری۱۲۱خانواده تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بندرلنگه مشکل مسکن آنان رفع شده است گفت : ۴۰ خانواده از محل زکات با کمک خیران صاحب خانه شدند و ۱۰۵ باب مسکن مددجویی شهری و روستایی نیز  از محل اعتبارات امدادی تعمیر و بهسازی که جمعا چهار میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است .

وی افزود : برای خرید هر واحد مسکونی مسکن مهر ۱۵۰میلیون ریال و برای تعمیر و بهسازی ۲۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است .

بخرد با بیان اینکه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت از برنامه های کمیته امداد است ،گفت : کمک به احداث و یا خرید مسکن ، تعمیرات جزیی و کلی ساختمان ، حصارکشی ، احداث حمام ، احداث سرویس بهداشتی ، احداث آشپزخانه ، انشعاب آب ، برق ، گاز و پرداخت وام مسکن به خانواده های نیازمند خدمات عمرانی این نهاد را تشکیل می دهد .

مرتضی بخرد در پایان خاطر نشان کرد : این نهاد تلاش می‌کند با مشارکت خیران در حد توان گام  مهمی برای کاهش فقر و  توسعه فرهنگ فقر زدایی و کمک به نیازمندان در تمامی حوزه‌های  مسکن ، فرهنگی ،  اقتصادی ، معیشتی، درمانی و آموزشی بردارد  تا خانواده های نیازمند به توانمندی کامل برسد و روی پا خود بایستند .

شایسته ذکر است سال گذشته ۱۰ خانوار نیازمند و فاقد مسکن شهری صاحب خانه شده و ۱۰۵ مسکن مددجویی تعمیر و بازسازی شده است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز