معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس:

تمهیدات لازم برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی بارندگی دیده شده بود

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۸:۱۶
کد خبر: ۵۲۲۹۳۴
یکتاپور: هم اکنون با تلاش تمام نیروهای خدمات شهری مشکل آبگرفتگی در سطح شهر وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محسن یکتاپور معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در این ارتباط اظهار کرد: با توجه به هشدارهای صادر شده از سوی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان هرمزگان، ستاد مدیریت بحران در شهرداری بندرعباس با حضور شهردار، معاونین، شهرداران منطقه و نواحی تشکیل شد.

یکتاپور با اشاره به تلاش نیروهای پرتلاش معاونت خدمات شهری قبل از شروع بارندگی، لایروبی خورها، جوی‌های روباز و کانال‌های دفع آب‌های سطحی، گفت: با توجه به شناسایی کانون‌های بحران، مشکلات آنها بر طرف و تدابیری جهت برطرف سازی مشکلات این نقاط در حین بارندگی اندیشیده شد.

وی در ادامه گفت: نیروهای خدمات شهری شهرداری بندرعباس همزمان با اولین بارش‌ها اخیر به صورت آماده‌باش در تمام مناطق سه‌گانه بندرعباس و نقاطی که دچار آبگرفتگی بودند حضور یافتند.

وی با بیان اینکه تمام نیروهای مجموعه شهرداری بندرعباس در مدت زمان بارندگی حضور داشتند، گفت: نیروهای خدمات شهری با حضور در سطح شهر نسبت به مهار آبگرفتگی و کنترل آب‌های سطحی اقدامات لازم را انجام داده و از بروز هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس با اشاره به عملکرد مطلوب نیروهای خدمات شهری شهرداری، بیان کرد: هم اکنون با تلاش تمام نیروهای خدمات شهری مشکل آبگرفتگی در سطح شهر وجود ندارد.

یکتاپور با تصریح اینکه 11 تیم 22 نفره که در شهرداری‌های نواحی بندرعباس از قبل تشکیل و ساماندهی شده‌ بودند، بیان کرد: تعداد 15 تیم سازماندهی‌شده در سازمان‌ها نیز در عملیات‌های مختلف به منظور بازگرداندن بخش‌های مختلف به حالت عادی، مشغول فعالیت بودند و علاوه بر آن، 15 تیم هرس درختان نیز در سطح شهر مشغول فعالیت بودند تا شکستگی‌های درختان را سازماندهی کنند.

وی در پایان در ارتباط با خسارت‌های پیش آمده در بارندگی‌های اخیر گفت: خسارت های زیادی بر اثر این بارندگی به تاسیسات و زیرساخت‌های شهری، تخریب آسفالت، جداول و قطع درختان وارد شد که براساس برآورد اولیه میزان خسارت این بارندگی یک میلیارد تومان بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز