پرداخت پنج میلیارد و ۲۸۴ میلیون تسهیلات کارگشایی به مددجویان

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۰:۴۸
کد خبر: ۵۲۲۹۹۸
پرداخت پنج میلیارد و ۲۸۴ میلیون تسهیلات کارگشایی به مددجویان
وام های ضروری و کارگشایی نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات کاری و معیشتی خانواده‌ های تحت حمایت دارد ، این تسهیلات‎ در قالب وام‌ های درمانی ، ودیعه مسکن ، امور معیشتی ، امور تحصیلی و تهیه جهیزیه به صورت قرض الحسنه و با اقساط بلند مدت به آن‌ ها پرداخت می شود .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عقیل سالاری مدیر کمیته امداد شهرستان پارسیان ، ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان یکی از  برنامه‌ های مهم کمیته امداد برای کمک به بهبود وضعیت اقتصادی خانواده های مددجوی تحت حمایت دانست و گفت :  پنج میلیارد و ۲۸۴ میلیون تسهیلات کارگشایی به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد .

وی با بیان اینکه در ۱۰ماه سال جاری دو میلیارد و ۶۹۱ میلیون ریال وام قرض الحسنه کارگشایی در اختیار ۹۹ خانوار تحت حمایت قرار گرفته است ، افزود : این تسهیلات به‌صورت وام قرض الحسنه از منابع دولتی و امداد ، به منظور کمک به حل مشکلات درمانی ، پرداخت بدهی ، هزینه تحصیلی ، خرید لوازم ضروری منزل و تعمیرات مسکن به مددجویان پرداخت شده است .

عقیل سالاری تصریح کرد : تسهیلات‌ های ضروری و کارگشایی نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات کاری و معیشتی خانواده‌های تحت حمایت دارد ، این تسهیلات‎ در قالب وام ‌های درمانی ، ودیعه مسکن، امور معیشتی، امور تحصیلی و تهیه جهیزیه به صورت قرض الحسنه و با اقساط بلند مدت به آن‌ها پرداخت می شود .

وی اظهار کرد: تسهیلات‌های ضروری براساس نیاز مددجویان تا سقف ۵۰ میلیون ریال بدون هیچ گونه سود و یا کارمزدی به صورت قرض الحسنه به آن‌ها پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد پارسیان با اشاره به راه‌اندازی و شکل‌گیری صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان هرمزگان ، خاطرنشان کرد : موضوع اصلی در این صندوق، جذب منابع و سرمایه گذاری است و امیدواریم در ادامه راه با جذب منابع خدمات و تسهیلات بهتر و بیشتری به جامعه هدف خود ارائه دهیم.

سالاری افزود : این صندوق صرفا به منظور خدمت به پرداخت سریع تر و بهتر تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان راه اندازی شده است و به هیچ عنوان فعالیت بانکی ندارد و نظام کاری آن امدادی و خدمات به صورت قرض الحسنه است .

مدیرکمیته امداد پارسیان در پایان گفت : خیران می توانند با نیت خالص سرمایه خود را در این صندوق قرار دهند تا به عنوان قرض الحسنه به نیازمندان واقعی کمک شود .

نظر شما