مدیر دفترستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش:

تعامل آموزش و پرورش با حوزه ی علمیه ضرورت است

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۵:۴۸
کد خبر: ۵۲۳۶۹۸
تعامل آموزش و پرورش با حوزه ی علمیه ضرورت است
مدیر دفتر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش ،تعامل آموزش و پرورش با حوزه ی علمیه را یک ضرورت دانست و بیان داشت : با این تعامل سرعت دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دوچندان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مسعود بهرامی گفت: مهمترین هدف سند تحول بنیادین رسیدن دانش آموزان به حیات طیبه می باشد که با همکاری و تعامل خوب وزارت آموزش و پرورش با حوزه ی علمیه سرعت دستیابی به این مهم دوچندان می شود.

وی افزود : گستردگی و اهمیت ابعاد تربیتی و دینی دانش آموزان ،همکاری تمامی ارگانهای مرتبط با آموزش و پرورش از جمله ادارات تبلیغات اسلامی ،ارشاداسلامی ،دفتر امام جمعه و همچنین حوزه ی علمیه را می طلبد.

این مقام مسئول اظهار داشت : در همین راستا ستاد همکاری وزارت  آموزش و پرورش با هدف استفاده از ظرفیت حوزه ی علمیه تاسیس گردیده است .

بهرامی خاطرنشان کرد : در برهه ای از زمان هستیم که از طریق تلفن های هوشمند افکار و شبهات ایحاد شده توسط دشمن به راحتی به درون خانه ها راه یافته و از این طریق دانش آموزان و جوانان ما را آماج هجمه های جنگ نرم و تبلیغاتی  قرار داده اند.

وی تصریح نمود : برای خنثی نمودن این حجمه ها و دسیسه های دشمنان همراهی و همکاری تمامی ادارات با آموزش و پرورش امری ضروری می باشد.

گفتنی است؛نشست کمیته همکاری  آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد با حضور مدیر دفترستاد همکاری وزارت آموزش و پرورش،مدیران حوزه های علمیه شهرستان با هدف برنامه ریزی و ارتقاء بیشتر فعالیت های دینی مذهبی در مدارس برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز