فرماندار بندرعباس:

با برنامه ریزی صحیح شاخص های بهداشتی را در شهرستان افزایش دهیم

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۷:۱۹:۴۰
کد خبر: ۵۲۴۱۰۳
با برنامه ریزی صحیح شاخص های بهداشتی را در شهرستان افزایش دهیم
جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی به ریاست احمد پویافر فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی به ریاست احمد پویافر فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل گردید.

فرماندار بندرعباس در شروع جلسه ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و یوم الله 22 بهمن گفت: توجه به مقوله سلامتی و بهداشت در جامعه امری ضروری است و مسئولین بهداشتی شهرستان باید نسبت به عواملی که سلامت جامعه را به خطر می اندازد توجه نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اذعان داشت: ارتقاء و پیشبرد سطح سلامت شهروندان و بهداشت محیط در سطح شهرستان از مهمترین اهداف کارگروه سلامت و امنیت غذایی می باشد.

احمد پویافر اظهار داشت: با توجه به سیاستهای دولت اولویت بخش سلامت می باشد لازم است این موضوع در شهرستان مورد توجه بیشتری قرار گیرد چرا که سلامت تنها در بعد مسائل بهداشتی نیست بلکه یکی از مسائل اساسی جامعه امروز است.

فرماندار بندرعباس در ادامه با تاکید بر ورزش همگانی افزود: انتظاری که از دستگاه های می رود، آن است که همکاران زیر مجموعه خود را به امر ورزش تشویق نمایند و در شروع ساعات اداری نیم ساعت را به ورزش اختصاص دهند تا کارمندان از بی تحرکی خارج شده و دچار مشکل جسمانی نشوند .

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان به حداقل رسیده و با برنامه ریزی صحیح شاخص های بهداشتی را در شهرستان افزایش دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز