کمک هشت میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریالی نیکوکاران به ایتام مینابی

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۷:۲۳:۰۶
کد خبر: ۵۲۴۷۴۴
کمک هشت میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریالی نیکوکاران به ایتام مینابی
امسال مبلغ هشت میلیارد و287 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی توسط نیکوکاران به ایتام شهرستان میناب کمک کرده اند .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ محمود جاودان مدیر کمیته امداد شهرستان میناب با بیان اینکه یک زوج تهرانی با حضور در منازل ایتام با مشکلات این خانواد ها آشنا و به دلجویی از آنان پرداختند گفت : این زوج خیر تامین سه دستگاه یخچال فریزر ، سه دستگاه اجاق گاز ، یک دستگاه آبگرمکن ، دو دستگاه کولرگازی و مبلغ ۱۰ میلیون ریال شهریه یک یتیم دانشجو و احداث دو دستگاه سرویس بهداشتی و تعمیرات و ایزوگام دو باب منزل مسکونی را کمک ۳۰۰ میلیون ریال خود را پرداخت کردند .

وی تصریح کرد : در دیدار از این خانواده ها همچنین پنج سبد کالا به ارزش ۱۵ میلیون ریال بین آنها توزیع شد .

مدیر کمیته امداد شهرستان میناب با قدردانی از کمک و همدلی مردم شهرستان با ایتام و نیازمندان اظهار کرد : امسال مبلغ  هشت میلیارد و۲۸۷ میلیون ریال به صورت  نقدی و غیرنقدی توسط نیکوکاران به ایتام شهرستان میناب کمک کرده اند .

وی تعداد فرزندان محسنین دارای حامی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب را ۱۴۴ نفر اعلام کرد و گفت : این فرزندان که بد سرپرست و یا دارای سرپرست با شرایط عدم تمکن مالی هستند ، توسط حامیان نیکوکار حمایت می شوند .

 مدیر کمیته امداد شهرستان میناب تصریح کرد : امسال مبلغ ۱۱۲ میلیون  و ۳۸۰ هزار ریال هم به صورت نقدی و غیر نقدی از سوی حامیان به فرزندان محسنین کمک شده است.

جاودان افزود : مجموعه کمیته امداد تمام تلاش خود را برای جذب و استفاده حداکثری از مشارکت و کمک خیران به کار می گیرد ، تامین ملزومات زندگی و تغذیه ای موجب بهبود معیشت، و توانمندی خانواده های ایتام می شود.

مدیر کمیته امداد میناب ادامه داد  : این نهاد با الگو برداری از سیره علوی ،  رسیدگی به ایتام را در سرلوحه کار خود قرار داده  و  تلاش می کنیم خدمات در خور شان این عزیزان ارائه کنیم که کمک به یک هزار و ۲۷ خانواده یتیم و محسنین یکی از برنامه های این نهاد است .

شایسته ذکر است هم اکنون ۱۸۵ یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب هستند که از سوی دو هزار و ۳۱۰  حامی حمایت این ایتام را به عهده دارند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز