بازدید شبانه معاون بهداشتی دانشگاه از مراکز عرضه مواد غذایی شهرستان قشم

۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۲:۲۰
کد خبر: ۵۲۶۵۵۹
دکتر جاودان؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و رییس مرکز بهداشت استان به همراه مهندس مریدی؛ مدیر گروه سلامت محیط و کار استان، دکتر بهزادی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم و اعضاء تیم بازرسی بهداشت محیط شهرستان قشم از روند اجرای طرح سلامت نوروزی در شهرستان قشم و درگهان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،دکتر بهزادی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم در حاشیه این بازدید افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام عید نوروز و حضور گسترده مسافران و گردشگران در سطح شهر و تشدید فعالیت های صنف های عرضه کننده مواد غذایی، بازدید های بازرسان بهداشت محیط در قالب طرح تشدید نوروزی به صورت ویژه و مستمر در حال انجام است.

دکتر بهزادی در ادامه به متصدیان مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن اقامتی توصیه کرد: اقدامات لازم جهت رعایت کلیه اصول و ضوابط بهداشتی اعلام شده از سوی بازرسان بهداشت محیط به بهترین نحو ممکن انجام شود و در تولید و عرضه مواد غذایی از مواد اولیه مناسب، مطلوب و مجاز استفاده نموده و از به کارگیری هر گونه مواد اولیه غیر مجاز تحت هر شرایط پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه در هر مرکز عرضه موادغذایی، بازرسان بهداشت محیط موارد نقض قانون مواد خوردنی آشامیدنی را مشاهده نمایند، مجاز به برخورد قانونی تا حد پلمپ آن محل خواهند بود و از به خطر انداختن سلامتی شهروندان ممانعت به عمل خواهند آورد.

بهزادی ابراز کرد: کارشناسان بهداشت محیط این مرکز آماده هر گونه آموزش و راهنمایی به متصدیان تولید و عرضه مواد غذایی خواهند بود تا بلکه سلامت شهروندان و مسافران گرامی به نحو مطلوب حفظ گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز