معاون آموزش متوسطه ناحیه یک:

تبادل تجارب با استان های هم جوار،در پیشبرد اهداف آموزشی استان ،را ه گشا ومفید است

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۹:۰۹
کد خبر: ۵۲۷۱۵۵
تبادل تجارب با استان های هم جوار،در پیشبرد اهداف آموزشی استان ،را ه گشا ومفید است
معاون آموزش متوسطه ناحیه یک گفت: برای دست یابی به راهکارهای جدید در رابطه با مسائل آموزشی،تربیتی واداری باید از ظرفیت های استان های همجوار استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،اسحاق زارعی ،معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس ،از دستاورد های بازدید مدیران متوسطه اول و دوم و کارشناسان آموزش خبر داد وافزود: 24 نفر از مدیران متوسطه اول و دوم و کارشناسان آموزش در راستای تبادل تجربه و کسب تجربه های مدیریتی و آموزشی و پرورشی از دو مجتمع آموزشی شامل ۸ واحد آموزشی بازدید نمودند.

وی اظهار داشت: به منظور تبادل تجارب وکسب مهارت های جدید آموزشی وتربیتی  ومدیریتی ، از مجتمع غیر دولتی علوم پزشکی شهرشیراز بازدید بعمل آمد ، این مجتمع دارای  ۶ واحد آموزشی پسرانه و دخترانه در همه مقاطع اموزشی می باشد.

وی تصریح کرد: پس از بررسی روند فعالیت ها ی آموزشی و پرورشی از دوره ابتدایی تا متوسطه دوم ،در یک نشست هم اندیشی با مدیریت مجتمع و مدیران مدارس ،فعالیت های در دست اقدام و فعالیت های قابل اجرا و طرح های خلاقانه این مجتمع آموزشی مورد تحلیل قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود:ازدیگر بازدیدهای گروه اعزامی، بازدید ازدبیرستان دوره اول و دوم دکترحسابی بود ؛ همچنین مدیران در یک دوره کارگاه آموزشی با هماهنگی گروه آموزشی ناحیه ۲ شیراز ،شرکت نمودند.

نظر شما