اولویت کمیته امداد ، توانمندسازی مددجویان نیازمند است

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۲:۵۹
کد خبر: ۵۲۷۳۳۲
اولویت کمیته امداد ، توانمندسازی مددجویان نیازمند است
کمیته امداد با طرح های توانمند سازی ایجاد فرصت شغلی ، آموزش ، تامین مسکن که در اولویت قرار دارند خانواده ها را به خود اتکایی می رساند .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی الهیاری مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان  ضمن تبریک انتصاب مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان گفت : کمیته امداد با طرح های توانمند سازی ایجاد فرصت شغلی ، آموزش ، تامین مسکن که در اولویت قرار دارند تلاش می کند خانواده های تحت پوشش را به خوداتکایی برساند.

وی افزود : ظرفیت های خوبی در استان است که می توان  از تمام ظرفیت های به خوبی در جهت توانمند کردن خانواده های نیازمند  استفاده کرد .

علی الهیاری به انقعاد تفاهم نامه مشترک امداد و اوقاف اشاره کرد و تصریح کرد :  اگر همه بر وظایف و تکالیف اجتماعی خود عمل کنند و انفاق و نیکوکاری در جامعه توسعه پیدا کند می توان از ظرفیت های جذب مشارکت های مردمی به خوبی استفاده نمود و بخش زیادی از نیازهای فوری نیازمندان رفع کرد .

مدیر کل کمیته امداداستان هرمزگان  اشاره کرد : در مناسبت های طول سال در محل زیارتگاه ها و  بقعه امامزاده ها با همکاری اوقاف می توان پایگاه ثبت نام حامی برای ایتام و صندوق جمع آوری کمک های مردمی ایجاد کرد.

محمد طاهر گرایلی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان هرمزگان ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند کمیته امداد در کمک به اقشار نیازمند جامعه گفت : برنامه های کمیته امداد در ابعاد مختلف آن مورد توجه مسئولین است و آثار و برکات عملکرد این نهاد به خوبی مشخص است .

گرایلی افزود : بخشی از نیازمندان هستند که تحت پوشش هیچ سازمان حمایتی نیستند یا شرایط لازم را ندارند که به اوقاف مراجعه می کنند و در خواست مساعدت دارند که در قالب این تفاهم نامه می توان برای این افراد نیازمند هم شغل ایجاد کرد که همراهی کمیته امداد را می طلبد .

شایسته ذکر است این تفاهم نامه مشترک با هدف هایی از جمله ایجاد اشتغال برای نیازمندان ، استقرار پایگاه های حامی یابی ایتام و محسنین ، صندوق های کمک های مردمی  به نیازمندان در بقعه امام زاده ها در سطح استان فعال نمود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز