دکتر پاینده مشاور ریاست عالیه دانشگاه پیام نور در بازدید از استان هرمزگان:

داشتن مدیران توانمند و از خودگذشته در پیام نور غنیمت است

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۲:۳۶
کد خبر: ۵۲۸۱۱۶
دکتر پاینده مشاور ریاست عالیه دانشگاه پیام نور از دانشگاه پیام نور هرمزگان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر پاینده مشاور ریاست عالیه دانشگاه پیام نور در نشست با مدیران، کارکنان ستادی هرمزگان گفت: داشتن مدیران توانمند و از خودگذشته در پیام نور غنیمت است.

دکتر پاینده ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به تحولات به وجود آمده در دانشگاه پیام نور هرمزگان افزود: اقدامات بسیار گسترده و بنیادی در این استان انجام شده است ، ایثار، از خودگذشتگی و تجربه در پیام نور از وظایف مدیران توانمند است و رضایت دانشجویان را باید در اولویت کاری خود نیز قرار دهید.

مشاور عالیه ریاست دانشگاه پیام نور افزود: جامعه دانشگاهی قشری فرهیخته و آگاه از ضوابط و قوانین است و .جایی که شعور، علم، خردورزی و تعامل فکری وجود دارد نباید تضارب فکری و قومیت گرایی وجود داشته باشد.

دکتر پاینده اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص هرمزگان نیازمند نگاه ویژه می باشد.

در ادامه دکتر قائدی سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان افزود: فضای وحدت و انسجام ایجاد شده در دانشگاه بسیار مطلوب است و می توان با قشر دانشجویان و اعضای هیأت علمی در جهت توسعه هرمزگان گام برداشت.

 وی تصریح کرد: مشاور عالیه ریاست دانشگاه پیام نور ضمن بازدید از مراکز و واحدهای جاسک، سیریک و میناب، بررسی مسائل و مشکلات سایر مراکز و واحدها را نیز در برنامه آتی خود قرار خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز