نقش آفرینی کودک قشمی در فیلم سینمایی "همچنان که میمردم"

۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۸:۳۴
کد خبر: ۵۲۸۵۲۲
نقش آفرینی کودک قشمی در فیلم سینمایی همچنان که میمردم
فیلم سینمایی "همچنان که میمردم" به تهیه کنندگی عباس عموری و کارگردانی مصطفی سیاری و با نقش آفرینی کودک قشمی به نام صائب بازماندگان قشمی در بندر تاریخی لافت به پایان رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مجری طرح و مدیر تولید این فیلم سینمایی با اعلام این مطلب گفت: الهام کردا و نادر فلاح، مجید آقا کریمی، وحید راد، محمد ربانی، علی مولایی و صائب بازماندگان قشمی بازیگران اصلی فیلم "همچنان که میمردم" هستند.

مسعود دلیری در ارتباط با داستان این فیلم سینمایی افزود: داستان مربوط به یک خانواده ی چهار نفره است که برای خاکسپاری پدر خود طبق وصیت او راهی روستایی ناشناس می شوند و هیچکدام از اعضای این خانواده تا به حال چیزی از روستا نشنیده اند و اتفاقات اصلی داستان این فیلم در این سفر رقم می خورد.

وی در ارتباط با نادر فلاح که نقش اول مرد این فیلم را به عهده دارد گفت: فلاح در جشنواره فجر امسال برای دو فیلم کاندید سیمرغ بلورین بازیگری شده بود.

مجری طرح و مدیر تولید فیلم "همچنان که میمردم" به نقش صائب بازماندگان قشمی در این فیلم اشاره کرد و گفت: صائب در این فیلم نقش کودکی یکی از اعضای این خانواده را ایفا می کند.

بنا به این گزارش، صائب بازماندگان قشمی فرزند احمد بازماندگان از هنرمندان عکاس جزیره قشم پیش از این هم در یک فیلم سینمایی با نام "جزیره مهربانی" به کارگردانی غلامرضا آزادی به اتفاق شهرام لاسمی (قلقلی) جلو دوربین رفته بود.

سایر عوامل فیلم "همچنان که میمردم" عبارتند از :مصطفی سیاری، بهنام عابدی و حامد حسینی سنگری به عنوان نویسندگان. مجری طرح و مدیر تولید: مسعود دلیری، مدیر فیلمبرداری: حامد حسینی، صدابردار: محمد کیان ارثی، دستیار اول و برنامه ریز: مهران شهر آشوب، منشی صحنه: شهره فهیمی، مشاور کارگردان: بهنام عابدی، طراح صحنه و لباس: علی قدیریان، دستیار اول فیلم‌بردار : مجید نعیمی، نورپرداز:مجتبی پرگر، طراح گریم: محمود دهقانی و مدیر تدارکات: نادر اژدری

نظر شما