مدیرکل آموزش‌ وپرورش هرمزگان خبرداد:

۴۰۸ مدرسه در هرمزگان، میزبان میهمانان نوروزی

۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۲۹۵۲۳
۴۰۸ مدرسه در هرمزگان، میزبان میهمانان نوروزی
مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان گفت: در ایام نوروز 408 مدرسه با ظرفیت سه هزار و 128کلاس درس در هرمزگان برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دانش هاشمی‌پور با اعلام این خبر افزود: برای اسکان فرهنگیان و همچنین سهولت کار 17پایگاه اسکان با یکهزار و 98نفر عوامل اجرایی در سراسر استان هرمزگان، شبانه روزدر طرح نوروزی به مسافران خدمات ارائه می کنند.

وی تصریح کرد: مدارس محل اسکان بر اساس نوع امکانات و هزینه به سه گروه ویژه، نوع الف و ب  تقسیم شده اند و قیمت مصوب برای هر شب اسکان در مدارس برابر تعرفه تعیین شده از سوی وزارت آموزش و پرورش است.

هاشمی پور یادآورشد: نرخ تعیین شده کلاسهای ویژه برای فرهنگیان و خانواده درجه اول آنان تا پنج نفر هر شب 28هزار تومان و کارکنان دولت 55هزار تومان است.

به گفته وی برای کلاسهای گروه الف نیز فرهنگیان 24هزار و 500تومان، کارکنان دولت 42هزار تومان و مشاغل آزاد 66هزار تومان تعیین شده است و کلاسهای گروه ب نیز برای فرهنگیان 18هزار تومان، کارکنان دولت 35هزار تومان و مشاغل آزاد 51هزار تومان است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان هزینه نصب چادر در محوطه مدارس را برای فرهنگیان هفت هزار تومان، کارکنان آزاد 10هزار تومان و مشاغل آزاد 18هزار تومان اعلام کرد.

هاشمی پور تعرفه مازاد بر پنج نفر در هر کلاس به ازای هر نفر بالای هفت سال را در بخش کلاسهای ویژه چهار هزار تومان، کلاسهای الف سه هزار و چهار صد تومان و کلاسهای ب، دو هزار و هشتصد تومان اعلام کرد.

به گفته مدیرکل آموزش‌ وپرورش هرمزگان همه ی کلاسهای محل اسکان حتی گروه ب نیز مجهز وسایل خنک کننده، یخچال ، تلویزیون، فرش، پتو ، بالش، پرده، حمام و آشپزخانه هستند.

هاشمی پور در پایان بابیان اینکه این مدارس ظرفیت پذیرایی 50 هزار مسافر را دارند، تصریح کرد: مهمانان می‌توانند برای رزرو مدارس در سایت www.eskan.medu.ir ثبت‌نام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز