مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

شروع پخش برنامه «وطنم ایران» با محوریت قشم از شبکه شما و ۱۶ استان هدف

۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۷:۲۷:۵۶
کد خبر: ۵۲۹۸۰۴
شروع پخش برنامه «وطنم ایران» با محوریت قشم از شبکه شما و ۱۶ استان هدف
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پخش پنج قسمت از برنامه «وطنم ایران» با محوریت قشم از امروز چهاردهم اسفندماه در شبکه شما و 16 استان هدف جذب گردشگر به قشم شروع شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مرتضی شیخ زاده با بیان این خبر افزود: برنامه «وطنم ایران» با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری کشور، جذب گردشگران داخلی و خارجی و معرفی و ترسیم چشم انداز آینده ایران به عنوان قطب گردشگری خاورمیانه به تهیه کنندگی «مهرداد کمایی»  و اجرای «ارسیا صنعتی» از شبکه شما پخش می شود.

وی ادامه داد: ساعت پخش این برنامه 8 تا 9:30 صبح و تکرار آن 45 دقیقه بامداد خواهد بود تا بتواند تمام مخاطبان را پوشش دهد.

به گفته شیخ زاده طبق هماهنگی های به عمل آمده این برنامه علاوه بر شبکه "شما" در 16 استان هرمزگان، خراسان رضوی، سمنان، مازندران، خوزستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، بوشهر، البرز، قزوین، زنجان و گلستان که مهمترین مقاصد جذب گردشگر به جزیره هستند؛ نیز پخش می شود.

در نخستین قسمت این برنامه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در گفت وگویی صمیمانه با مخطبان چشم انداز، اهداف و پتانسیل های منطقه آزاد قشم را تشریح کرد و پس از وی امیر سلکی سرپرست مدیریت اصناف و بازرگانی سازمان منطقه آزاد قشم در مورد برنامه های این مدیریت برای بازررسی و نظارت همه جانبه بر اصناف در راستای ارائه خدمات با کیفیت مطلوب به مسافران و حمیدرضا محسن پور مدیر ژئوپارک قشم نیز در مورد ظرفیت های گردشگری قشم سخن گفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز