افتتاح رسمی دفتر وزارت امور خارجه (صدور ویزای الکترونیکی ) در فرودگاه بندرعباس

۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۹:۳۱
کد خبر: ۵۳۱۷۶۶
افتتاح رسمی دفتر وزارت امور خارجه (صدور ویزای الکترونیکی ) در فرودگاه بندرعباس
مدیر کل فرودگاههای استان هرمزگان از افتتاح رسمی دفتر وزارت امورخارجه (صدور ویزا) در فرودگاه بین المللی بندرعباس خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر قشقاوی معاون وزیر امور خارجه ضمن قدردانی از پیگیرهای مجدانه مهندس امانی مدیر کل فرودگاههای استان هرمزگان برای تحقق این امر گفت : هرمزگان با دارا بودن  سه دفتر نمایندگی در شهرهای بندرعباس ، قشم و کیش رتبه نخست را در سطح کشور دارا است . وی افتتاح دفتر صدور ویزای الکترونیکی در فرودگاه بندرعباس را در آستانه سال نو هدیه ای به مردم شریف هرمزگان شمرد و ابراز امید واری نمود این امر باعث رونق تجاری و صنعت گردشگری استانی گردد .

دکنر جاسم جادری استاندار هرمزگان  با برشمردن  بندرعباس بعنوان پایتخت اقتصادی کشور صدور ویزا را نقطه عطفی در رونق اقتصادی دانست و عنوان نمود تجار کشور ها بدون دغدغه میتوانند در کمترین زمان ممکنو بصورت آنی روادید الکترونیکی خود را به محض ورود به فرودگاه دریافت نمایند .

 محمود امانی بنی مدیر کل فرودگاههای استان نیز گفت : با پیگیری های انجام شده صدور روادید بصورت آنی در دفتر وزارت امور خارجه مستقر در ترمینال یک فرودگاه بین المللی بندرعباس برای تجار و مسافران کشورهای خارجی صادر می گردد که این امر باعث افزایش مسافر و به طبع آن افزایش پروازهای خارجی خواهد شد .

 وی افزود بازگرداندن مسافرخارجی بدلیل عدم وجود دفتر صدور ویزا امری مشکل ساز بود که خوشبختانه مرتفع گردید .

گفتنی است دکتر قشقاوی و تیم همراه بعد از افتتاحیه فرودگاه عازم بندرشهید باهنر بندرعباس گشتند تا دفتر صدور ویزای آنی الترونیکی را در آن بندر نیز افتتاح کنند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز