رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان:

ثبت نام امسال نسبت به سال قبل ۱۵۰درصد رشد داشته است

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۷:۴۸
کد خبر: ۵۳۲۳۴۵
ثبت نام امسال نسبت به سال قبل ۱۵۰درصد رشد داشته است
عبدالرضا پیروی منش: امسال 42 شرکت و واحد تولیدی و خدماتی استان جهت دریافت گواهینامه ثبت نام نمودند که از این تعداد 21 واحد تولیدی و خدماتی براساس رای کمیته فنی حائز شرایط گردیدند و از 35 هزار واحد صنفی در استان هرمزگان 38 واحد صنفی بعنوان نمونه انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان پس از خیر مقدم، گفت: پس از انتشار فراخوان و اطلاع رسانی، 42 شرکت و  واحد تولیدی و خدماتی استان جهت دریافت گواهینامه ثبت نام نمودند که از این تعداد 21 واحد تولیدی و خدماتی براساس رای کمیته فنی حائز شرایط گردیدند و از 35 هزار واحد صنفی در استان هرمزگان 38 واحد صنفی بعنوان نمونه انتخاب شدند.

وی استقبال امسال واحدهای تولیدی و خدماتی را بسیار مطلوب دانست و اظهار داشت: خوشبختانه در ثبت نام، امسال نسبت به سال قبل 150درصد و در تعداد پذیرش شدگان 100درصد رشد داشته ایم.

عبدالرضا پیروی منش، مهمترین اهداف این همایش را؛ الگوسازی در تولید بهتر به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان و تایید بر اصل مشتری مداری در تولید، تقدیر از تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات که رعایت حقوق مصرف کننده در راس سیاستهای آنان است؛ معرفی انجمن های مدافع حقوق مصرف کننده و فعال نمودن آنها در راستای اهداف تعریف شده؛ تاکید بر اهمیت جایگاه مصرف کننده و انجام حرکات تشویقی در راستای حقوق مصرف کنندگان و تحقق شعار تولید کننده خوب، حامی مصرف کننده دانست.

وی در پایان سخنان خود خواست تا با ظرفیت قانونی ایجاد شده در قالب انجمن و ابلاغیه های وزارت کشور در سال آینده فرایند پیگیری و انتخاب دستگاههای اجرایی برتر در ارائه خدمات واطلاعات به مصرف کنندگان نیز در دستور کار قرار بگیرد تا بهمراه شرکتها و واحدهای اقتصادی، دستگاههای اجرایی برتر استانی و شهرستانی نیز به مردم در این عرصه معرفی شوند.

نظر شما