۵۰ خیر مدرسه ساز و نمایندگان شایسته دولت در قشم تجلیل شدند

۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۷:۴۹
کد خبر: ۵۳۳۶۷۹
۵۰ خیر مدرسه ساز و نمایندگان شایسته دولت در قشم تجلیل شدند
50 خَیر مدرسه ساز بخش شهاب جزیره قشم به همراه مردان دولت تدبیر و امید در این منطقه به پاس نگاه به توسعه آموزش و پرورش و تعالی نسل آینده ایران تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رئیس آموزش و پرورش بخش شهاب قشم با اعلام این مطلب بیان کرد: این آئین به پاس قدردانی از زحمات گرانقدر زنان و مردان خیری که توسعه آموزش و پرورش و تعالی نسل آینده ایران را سرلوحه زندگی خویش قرارداده اند، برگزار شد.

سید مسلم دریانورد گفت: علاوه بر خیرین مدرسه ساز در این آئین با شکوه از حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان مرد پرتوان دولت و تدبیر امید که تلاش گسترده ای در راه نوسازی زیرساخت های آموزشی این منطقه انجام داده است نیز تجلیل بعمل آمد.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد قشم هم اکنون با هزینه ای بالغ بر شش میلیارد و 500 میلیون ریال (650 میلیون تومان) در حال ساخت آموزشگاه سه کلاسه در روستای چاهوی شرقی، آموزشگاه دو کلاسه در سوزا و اقداماتی همچون بازسازی کفپوش سالن های ورزشی، محوطه سازی و رنگ آمیزی مدارس، برگزاری کلاس های کنکور، تجهیزامکانات هوشمند سازی و وسایل سرمایشی، ارائه سرانه غذایی و سایر اقدامات مورد نیاز آموزش و پرورش در بخش شهاب است.

به گفته رئیس آموزش و پرورش بخش شهاب جزیره قشم، در این مراسم از فرماندار شهرستان قشم هم به دلیل تصویب اعتبارات مناسب در کمیته برنامه ریزی که تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون ریال آن جذب و هزینه ایزوگام مدارس و ساخت دو آموزشگاه تخریبی با کمک بنیاد علوی شده است هم تقدیر شد.

وی بیان داشت: مسئولان پارک زیست وفناوری سوزا و شهرداری این شهر نیز از دیگر مردان مدبری بودند که در این آئین باشکوه تجلیل شدند.

دریانورد، اقدامات خیرین مدرسه ساز در جزیره را بی سابقه و چشمگیر دانست و افزود: ساخت یک مدرسه با 9 کلاس در روستای سلخ، چهار مدرسه با شش کلاس در طبل، سوزا، مسن و باسعیدو، مدارس سه کلاسه در روستاهای گوری و دوربنی، مدارس دوکلاسه در سوزا و طبل و دو مدرسه یک کلاسه در روستاهای گوران و نقاشه از مهمترین پروژه های درحال ساخت خیرین مدرسه ساز محسوب می شود.

وی ادامه داد: احداث نمازخانه و خانه های سرایداری در برخی مدارس، تجهیز آزمایشگاه ها، پرداخت هزینه های دوره های آموزشی به دانش آموزان و معلمان، تدارک ناهار کلاس های کنکور و تهیه جوایز نفیس در مسابقات فرهنگی و هنری از دیگر اقداماتی است که خیرین انجام داده اند.

بنا به این گزارش، آئین تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مردان دولت تدبیرو امید در قشم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، ائمه جمعه و جماعات شهرستان و خیرین مدرسه ساز در سالن همایش های پارک زیست و فناوری خلیج فارس برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز