رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش؛

بیمارستان برای ایام نوروز در آمادگی کامل قرار دارد

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۲۱:۲۶
کد خبر: ۵۳۴۰۸۰
بیمارستان برای ایام نوروز در آمادگی کامل قرار دارد
دکتر خلخالی از تشکیل ستاد نوروزی بهداشت و درمان در جزیره کیش خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از آمادگی کامل این بخش در ایام نوروز خبر داد و گفت: در راستای تامین امنیت و نیاز مسافران و ساکنان کیش، بیمارستان این منطقه با تمامی کارکانان و امکانات خود برای ارائه خدمات درمانی مطلوب در آمادگی کامل است.

محمد خلخالی افزود: بیمارستان کیش برای ایام نوروز از 20 اسفند تا 20 فرودین در آماده باش کامل به سر می برد که بر اساس آن مرخصی تمامی کارکنان لغو خواهد شد تا با توجه به ماهیت گردشگری کیش، کادر پزشکی، پیرا پزشکی، اداری و پشتیبانی این بیمارستان آماده ارائه خدمات به مسافران، گردشگران و ساکنان کیش باشند.

وی از تشکیل ستاد نوروزی خبر داد و اظهار کرد: ستاد نوروزی جزیره کیش تحت نظر معاونت فرهنگی و اجتماعی در بحث بهداشت و درمان تشکیل شده است و علاوه بر آمادگی بیمارستان ما شاهد هماهنگی ارگان ها و نهادهای دیگر نیز خواهیم بود تا همه در کنار یکدیگر در بحث بیماری و بهداشت جزیره همکاری کنند.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش تصریح کرد: در این راستا مرکز توسعه سلامت، هلال احمر، فرودگاه، بهزیستی، مراکز درمانی پایگاه هوایی، نیروی انتظامی و بخش های مختلف با یکدیگر همکاری می کنند تا مسافران دغدغه ای نداشته باشند و در صورت بروز مشکل به سرعت مساله پیگیری شود.

خلخالی از اجرای اقدامات پیشگیرانه نیز خبر داد و گفت: پیشگیری از مسائل واگیردار، بیماری های عفونی و حوادث نیز از جمله اقدامات انجام شده است و در همین راستا آمبولانس ها و مرکز 115 بیمارستان کیش کاملا آماده برای فعالیت هستند. البته بنا بر این است که در بخش هایی نیز از هلال احمر برای حضور در محل و فعالیت استفاده کنیم.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش تصریح کرد: همانطور که اشاره کردم تمام بخش ها و خدمات بیمارستان کیش بدون تعطیلی در ایام نوروز فعال خواهد بود و تمام خدمات به متقاضیان ارائه خواهد شد ضمن اینکه اگر نیاز به اعزام بیماری باشد با استفاده از بالگرد، آمبولانس و پروازها امکان این انتقال فراهم خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز