برای نخستین بار در قشم؛

فروش آنلاین بلیط کنسرت جشنواره نوروزی

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۳۴۱۱۸
فروش آنلاین بلیط کنسرت جشنواره نوروزی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: برای نخستین بار بلیط کنسرت خوانندگان طراز اول پاپ کشور در جشنواره نوروزی قشم به صورت آنلاین به فروش می رسد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت الاسلام سید مهدی موسوی اجاق روز یکشنبه افزود: علاقمندان می توانند از سایت اینترنتی www.iranconcert.com  و www.exirconcert.com  نسبت به خرید بلیط این جشنواره اقدام نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم اعلام کرد: 9 تن از خوانندگان مطرح پاپ کشور در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز 96 در سالن نمایشگاه های بین المللی قشم روی سن می روند و بهترین ترانه های خود را به طور زنده برای علاقمندان اجرا خواهند کرد.

وی گفت: علیرضا روزگان همزمان با 26 اسفند و برای یک سانس در سالن نمایشگاه های بین المللی قشم به روی سِن می رود.

موسوی اجاق بیان داشت: محسن یگانه، گروه سون، احسان خواجه امیری، رضا صادقی، امید حاجیلی، گروه کاکوبند، بابک جهانبخش و اشوان خدابنده لو هم از سوم تا دهم فروردین 96 بهترین ترانه های خود را به علاقمندان پاپ ارائه می کنند.

*** شادی و نشاط کودکانه با هنر آفرینی خاله شادونه

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم یکی دیگر از برنامه های شادی آفرین در ایام تعطیلات پایان سال ایجاد شور و نشاط کودکانه با هنر آفرینی ملیکا زارعی «خاله شادونه» در جزیره قشم است.

او ادامه داد: تیم خاله شادونه 27 اسفند ماه با اجرای برنامه های شاد و مفرح خود، کودکان و نوجوانان جزیره قشم را در سالن نمایشگاه های بین المللی قشم به وجد می آورند.

موسوی اجاق افزود: تئاتر خیابانی، موسیقی خیابانی و همچنین برنامه تئاتر در سالن آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم هم به عنوان بخش دیگری از ویژه برنامه های هنری در قشم همزمان با ایام تعطیلات پایان سال و نوروز 96 اجرا می شود.

جزیره قشم با 1500 کیلومتر مربع وسعت با داشتن ظرفیت های فراوان در حوزه صنعت گردشگری، هوای کاملا بهاری و غذاهای خوشمزه دریایی و بومی از 25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 میزبان انبوه مسافران و گردشگرانی است که از نقاط مختلف ایران به این منطقه در جنوب کشور سفر می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز