بازبینی گواهینامه های بین المللی در شرکت پالایش نفت بندرعباس

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۸:۲۸
کد خبر: ۵۳۴۲۰۶
بازبینی گواهینامه های بین المللی در شرکت پالایش نفت بندرعباس
ممیزی گواهینامه و استانداردهای بین المللی شرکت پالایش نفت بندرعباس با عنوان نظام مدیریت یکپارچه (IMS) اجتماعی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، شرکت پالایش نفت بندرعباس دارای گواهینامه بین المللی مدیریت یکپارچه (IMS) شامل ISO 9001 در مدیریت کیفیت، ISO 14001 در مدیریت زیست محیطی ، OHSAS 18001 در مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، ISO 29001 در مدیریت کیفیت در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ، ISO 50001 در مدیریت انرژی و HSE-MS در مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست، ISO 26000 در حوزه مسئولیت اجتماعی، ISO 29990  ارائه دهندگان خدمات آموزشی و ISO 27001 در کنترل کیفیت آزمایشگاهی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس این ممیزی در مدت سه روز و با حضور کارشناسان شرکت خدمات بین المللی ارزیابی، تحلیل و پیشبرد گواه و با ممیزی از واحد های عملیاتی ، تعمیراتی، ستادی ، مخازن و تولید انرژی شرکت پالایش نفت بندرعباس در حال انجام است.

شرکت خدمات بین المللی ارزیابی، تحلیل و پیشبرد گواه دارای مدرک تائید صلاحیت انجمن بین المللی (IAF) ، تائید صلاحیت ASCB(E)  انگلستان و همچنین مرکز ملی تائید صلاحیت ایران  ( NACI )است.

بر اساس این گزارش به منظور استمرار و تداوم سامانه های مدیریتی، گواهینامه بین المللی این شرکت با توجه به فعالیتهای صورت گرفته در یک ساله گذشته با حضور کارشناسان بین المللی ممیزی بررسی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز