اختصاص هزینه چاپ سررسید نوروزی سازمان منطقه آزاد قشم به ترویج فرهنگ دفاع مقدس در قشم

۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۷:۳۸:۵۱
کد خبر: ۵۳۴۶۰۵
اختصاص هزینه چاپ سررسید نوروزی سازمان منطقه آزاد قشم به ترویج فرهنگ دفاع مقدس در قشم
آرامش بهاری ما مدیون جانفشانی شهداست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران راهیان نور در 16 اسفندماه امسال:

"اگر چنانچه ما در زمینه دفاع مقدّس، کار فرهنگی کردیم، تولید فرهنگی کردیم، این تولید، کشور را غنی خواهد کرد، نیروهای انسانی ما را غنی و قوی خواهد کرد و در مقابل توطئه های دشمنان قوی می شوند. سرچشمه قوّت فرهنگی، ازجمله همین سرچشمه فیّاض نیروهای دفاع مقدّس است.اگر توانستیم ازاین استفاده کنیم، فرهنگِ کشور قوی خواهد شد؛این تولید فرهنگی است. در فرهنگ هم مثل مسائل اقتصادی اگر تولید نکردیم، به واردات احتیاج پیدا می کنیم."

مدیرکل روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم ازاختصاص هزینه چاپ سررسید نوروزی این سازمان برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت با توجه به فرمان هفته گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار دست اندرکاران راهیان نور خبر داد.

مرتضی شیخ زاده در ادامه گفت: با دستور صادره از سوی مدیرعامل سازمان شعار ما در این اقدام فرهنگی این جمله است: «آرامش بهاری ما مدیون جانفشانی شهداست»

وی ادامه داد: الگو قراردادن راه شهدا مهمترین عامل برای حفظ دستاوردهای انقلاب است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند؛ اندیشه ارزشمند شهدا می تواند ایران را در برابر همه توطئه ها بیمه کند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: قشم شهدای ویژه و گرانسنگی را به انقلاب تقدیم کرده و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم برای اولین بار بودجه چاپ سررسید تبلیغاتی نوروز را به اکران تمثال 56 شهید شهرستان در معابر پررفت وآمد جزیره اختصاص داده است.

شیخ زاده با بیان اختصاص 500 مترمربع فضا برای این اقدام، اضافه کرد: تمثال شهیدان گرانقدر در بیلبوردهای 8 مترمربعی در نقاط مختلف قشم نمایش داده می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: این اقدام سنگ بنای شروع برنامه های فرهنگی مضاعف برای اختصاص جایگاه ویژه به فرهنگ دفاع مقدس و یاد و نام شهدا و استمرار راه آنان باشد.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران قرار دارد و به دلیل دارا بودن ظرفیت های فراوان حوزه گردشگری همه ساله میزبان انبوه مسافران است و همین موضوع اهمیت گسترش فرهنگ دفاع مقدس در این جزیره را دو چندان می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز