پیام تبریک نوروزی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان

۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۵:۲۸
کد خبر: ۵۳۶۳۴۸
مهندس هوشنگ ملایی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در پیامی ، فرا رسیدن نوروز باستانی را به تمامی کارکنان این شرکت تبریک گفت .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، متن پیام  به شرح زیر  است :

 

باسمه تعالی

همکاران عزیز و محترم ؛

حلول سال نو و فرارسیدن بهار روح افزا، سرآغاز طراوت طبیعت و جوان و تازه شدن فضاى زندگى انسان است. در این فصل، ایرانیان به تبعیت از طبیعت، فرا رسیدن بهار را جشن گرفته و شادمان از یکسال تلاش و کوشش، به استقبال نوروز رفته و چه نیکوست که همراه با طراوت جهان، جان و دل انسان هم طراوت یابد.

سال 1395 سالی سرشار از تلاش و جدیت در عرصه خدمت رسانی در صنعت آب بود.  خدای سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایات او توانستیم با وجود همه فراز و نشیب ها، گام های بلندی را در عرصه عمران و آبادی و امر خدمت رسانی به مردم شریف استان عزیزمان برداریم.

اینک در سال نو، فکر نو و کار نو را با اتکاء به خداوند منان آغاز می‌کنیم و یقین دارم با قلبی سرشار از امید و عشق و تحت فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای ،تلاش خواهیم کرد و برای تحقق تعهدات و نائل شدن به چشم انداز پیش رو با پشتیبانی دولت تدبیر و امید، اندیشه ای راسخ و عزمی جزم و با اتکا به اصول صداقت، امانت داری، وفاداری در سال جدید نیز در سیر و تعالی اعتلای نام شرکت  آب منطقه ای هرمزگان گام برخواهید داشت و به حول و قوه الهی بدون تردید موفقیت حاصل خواهد شد.

همچنین با گرامیداشت روز جهانی آب (دوم فروردین ماه) که فرصتی مناسب برای اندیشیدن به این مایه حیاتی برای استفاده درست از آن است بیش از پیش در سال جدید و با تولد دوباره طبیعت، با مصرف بهینه آب بر طراوت و زیبایی این فصل بیفزاییم تا با در اختیار داشتن همیشگی آب، زندگی مناسب برای خود ، فرزندان و دیگر هموطنانمان به ارمغان آوریم.

امید است در سال جدید نیز همراه و همگام با دیگر خدمتگزاران صدیق ایران اسلامی و با کار و تلاش بی وقفه و با ایمانی راسخ و استوار، گامهای بلندی را در عرصه عمران، توسعه و آبادانی کشور عزیزمان برداشته و با هم افزایی و برنامه ریزی مناسب و هدفمند در راستای پویایی روز افزون صنعت آب اقدام نموده و برای بهبود فرهنگ عمومی در استفاده صحیح از منابع آب و حفاظت از این منابع حیاتی ، کوشا و نقش آفرین باشیم و شاهد توفیق روزافزون برای مدیریت صحیح و توسعه منابع آب کشور باشیم.

اینجانب از درگاه حق تعالی برای شما و خانواده محترمتان، سالی توام با سلامتی و بهروزی و سرشار از معنویت، رحمت و برکت مسئلت می نمایم. 

 

                 هوشنگ ملایی

                  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز