پلمپ ۹ واحد صنفی متخلف در نوروز ۹۶

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۹:۲۰
کد خبر: ۵۴۰۲۹۳
پلمپ ۹ واحد صنفی متخلف در نوروز ۹۶
رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد اجرایی سفر قشم از پلمپ 9 واحد صنفی متخلف در نوروز 96 خبر داد و افزود: هشت تیم بازرسی این کمیته در نوروز مشغول نظارت مستمر بر کلیه صنوف، تاسیسات گردشگری، اماکن اقامتی و پذیرایی، اسکله ها و بنادر و کمپ پارک ها بودند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسین افشار گفت: از 23 اسفند 95 تا سیزدهمین روز بهار امسال بیش از هفت هزار و 400 بازدید توسط این کمیته انجام و به 306 شکایات مردمی هم رسیدگی شد.

وی ادامه داد: بیش از هزار قلم کالای فاسد از فروشگاه های شهرهای قشم و درگهان کشف و بیش از 21 هزار و 500 کیلوگرم مواد غذایی فاسد به همراه 423 لیتر نوشیدنی غیرمجاز هم در این مدت معدوم شد.

به گفته افشار، علاوه بر پلمپ 9 واحد صنفی، 307 اخطار کتبی و بیش از هزار و 500 اخطار شفاهی هم توسط این کمیته صادر شده است.

رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد اجرایی سفر قشم از توقیف مدارک شناسایی 10 راننده تاکسی متخلف در نوروز امسال خبر داد و اضافه کرد: 141 راننده متخلف هم توسط گشت عمومی و پایانه های حمل و نقل جریمه شدند.

افشار یادآور شد: بیش از 200 میلیون ریال اقلام غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته نیز از یک آرایشگاه زنانه شهر قشم کشف شد و برای معدوم سازی در اختیار مراجع ذی صلاح قرار گرفت.

جزیره قشم با وسعت یکهزار و 500 کیلومترمربع در جنوب ایران و تنگه هرمز واقع شده و سالانه پذیرای میلیون ها مسافر داخلی و خارجی است. این میزان در نوروز به اوج خود می رسد و موجب تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران می شود.

نظر شما