اهدای جهیزیه به ۶۵ زوج بندرعباسی

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۹:۵۸
کد خبر: ۵۴۰۳۳۵
اهدای جهیزیه به ۶۵ زوج بندرعباسی
کمیته امداد با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه (س) تهران و خیران هرمزگانی به 65 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد جهیزیه اهداء کردند .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ سعید دهقانی رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس با بیان اینکه ارائه خدمت با تاکید بر ارتقاء عزت نفس و کرامت خانواده های نیازمند را یکی از اهداف کمیته امداد حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت : کمیته امداد با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه (س) تهران و خیران هرمزگانی به ۶۵ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد جهیزیه اهداء کردند .

وی افزود : این  جهیزیه ها که در قالب  ۱۶ قلم از کالاهای اساسی به مزدوجین تحت حمایت و نیازمند  اهداء گردید ارزش ریالی آن سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است که دو میلیارد و  ۹۴۳ میلیون ریال آن توسط موسسه خیریه و خیران تامین شده است .

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس با اعلام اینکه در سال گذشته  ۱۸۸ نوعروس جهیزیه دریافت کردند  ، تصریح کرد : تامین و کمک به مقوله جهیزیه نوعروسان و هدیه ازدواج به نودامادهای تحت حمایت کمیته امداد با هدف توسعه فرهنگ ازدواج آسان انجام می شود .

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس با بیان اینکه با فرهنگ‌سازی و تشویق جوانان برای ازدواج آسان می‌توان در کاهش هزینه های اضافی زندگی ، صبر و بردباری در مقابل رویارویی با مشکلات و با ایجاد شرایط مناسب محیطی آرام بین زوج های جوان ایجاد کرد ، ادامه داد : کمیته امداد با اجرای برنامه‌ های فرهنگی درصدد است تا رشد و تعالی خانواده‌ های نیازمند را در تمامی عرصه ‎ها رقم بزند ، آموزش مهارت‌ های زندگی ، ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی و همچنین برگزاری دوره‌ های پیشگیری از آسیب ‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های فرهنگی این نهاد برای زوج های جوان است .

شایسته ذکر است که با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه (س) تهران و خیران هرمزگانی در سال ۹۶ نیز پیش بینی  شده ۴۰۰  مورد جهیزیه در اختیار نوعروسان قرار خواهد گرفت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز