آغاز عملیات اجرایی پروژه مرکز جامع سلامت شهری و روستای در شهر جاسک

۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۳۳:۰۱
کد خبر: ۵۴۰۷۱۵
عملیات اجرایی پروژه مرکز جامع سلامت شهری و روستای در شهر جاسک آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت با حضور دکتر سید حسین داودی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه معاونین درمان،توسعه و بهداشت دانشگاه، شیخ محمد صالح پردل عالم اهل سنت و خیر سلامت و مسئولان شهرستان جاسک عملیات اجرایی پروژه مرکز سلامت جامع شهری و روستایی در شهر جاسک آغاز شد.

در ابتدای این مراسم محمد صالح پردل عالم اهل سنت و خیر سلامت گفت: همکاری و تعامل با خیرین موجب ارتباط بیش از پیش مجموعه خیرین سلامت با بخش بهداشت و درمان خواهد شد؛ تا پروژه های در دست ساخت سریعتر به پایان برسد؛ و مردم از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

وی از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خدمت رسانی به محرومان تشکر کرد.

دکتر سید حسین داودی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در جمع خیرین، مسئولان و ائمه جمعه شهرستان جاسک گفت: مسئولان شهرستان جاسک نگاه فرهنگی و سلامت محور با آگاهی به بحث سلامت دارند.

وی تصریح کرد: سلامت نه فقط نگاه درمانی و پیشگیرانه است؛ بلکه باید از دیدگاه معنوی نیز به سلامت توجه ویژه ای داشت؛ اساس خلقت بشر با وجود سلامت تکمیل می شود؛ لذا با همکاری و همراهی همه ما این امر در جهت تامین سلامت مردم محقق می شود.

قائم مقام وزیر بهداشت در استان ضمن تشکر از مجمع خیرین استان و شهرستان جاسک ابراز کرد: با حمایت و همراهی خیرین سلامت این پروژه با مشارکت 50 درصدی دانشگاه و خیرین ساخته خواهد شد؛ و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان متعهد خواهد بود تا بصورت همزمان با همکاری خیرین نسبت به تکمیل این مرکز اقدام کند .

وی با اشاره به توسعه سواحل مکران که از دستورات اکید مقام معظم رهبری است؛ از فرماندار شهرستان جاسک به عنوان رییس شورای سلامت شهرستان و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان به عنوان دبیر شورای سلامت خواست، با نظارت عالیه نسبت به تکمیل و بهره برداری به موقع با تسریع در روند ساخت پروژه مذکور تلاش کنند.

محمد احمدی فرماندار شهرستان جاسک اظهار کرد: در ایام دهه مبارک فجر شاخص ترین پروژه های دولت در شهرستان جاسک مربوط به بخش بهداشت و درمان بود؛

احمدی تصریح کرد: در بحث خدمات سفر در ایام تعطیلات نوروز بهداشت و درمان شهرستان جاسک خوش درخشید؛ به عنوان مثال بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط جاسک، عملکردی قابل قبول و قابل تحسین داشتند؛ و این امر با مدیریت خوب دکتر ابراهیمی محقق شد.

در پایان فرماندار شهرستان جاسک از مشارکت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ساخت و راه اندازی پروژه های سلامت تشکر کرد .

در ادامه سفر رییس  انشگاه علوم پزشکی هرمزگان و هیئت همراه به شهرستان جاسک دکتر داودی با حضور در مرکز  بهداشتی درمانی شهری جاسک و بیمارستان 32 تخت خوابی خاتم الانبیاء (ص) این شهرستان بازدید کرد؛ و پس از  دیدار و گفتگو با کارکنان شاغل در این مراکز بهداشتی و درمانی از بیماران بستری در بیمارستان جاسک عیادت کردند .

دکتر داودی در پایان سفر خود به شهرستان جاسک از پروژه در حال ساخت توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) جاسک از (32 تخت خوابی به 64 تخت خوابی) پس از دیدار و گفتگو با مهندسین مشاور، مهندسین ناظر و پیمانکار پروژه روند پیشرفت فیزیکی این پروژه بزرگ درمانی درجاسک را از آنان جویا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز