برگزاری طرح یک ساعت با محیط بان در شهرستان بندرلنگه در سال جدید

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۰:۵۹
کد خبر: ۵۴۱۹۱۳
برگزاری طرح یک ساعت با محیط بان در شهرستان بندرلنگه در سال جدید
در ابتدای سال جدید طرح یک ساعت با محیط بان در دبستان دخترانه معلم شهرستان بندرلنگه برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سامان قاسمی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بندرلنگه از اجرای طرح یک ساعت با محیط بان درسال جدید توسط محیط بانان این شهرستان دردبستان دخترانه معلم این شهرستان خبرداد.

در این مراسم  محیط بان رستاقی در ابتدای سخنان خود به تعریف مناطق چهارگانه محیط زیست ، تعریف محیط زیست  ، اهمیت  و وظایف شغل  محیط بانی و همچنین توضیحاتی در خصوص مناطق تحت مدیریت محیط زیست در این شهرستان ارائه داد.

وی ادامه داد: همانطور که در اصل پنجاهم قانون اساسی کشور آمده است همه ما در مقابل حفاظت از محیط زیست برای خود ونسل آینده مسئول هستیم و شما دانش آموزان خود به عنوان همیار محیط زیست می توانید با اشاعه وترویج  فرهنگ محیط زیست در محیط خانواده تاثیرگذار باشید .

خانواده بیشترین وتاثیر پذیرترین در این امرمهم می باشد. مادر شهر خود از  نعمت دریا  برخوردارهستیم وزیباترین نوار ساحلی وبکر راداریم ومی بایست با کمک یکدیگر در پاکسازی ساحل کوشا باشیم .

 وی ادامه داد: سازمان حفاظت محیط زیست به تنها یی قادر به انجام این وظیفه سنگین نخواهد بود همانطور که در سخنان قبلی خود اشاره کردم طبق اصل پنجاهم قانون اساسی تک تک افرادجامعه در حفظ محیط زیست سهیم می باشند . وما در طول یک سال با برنامه های  آموزشی  متنوع  با حضور در مدارس سعی خواهیم داشت تا شما دانش آموزان را به اهمیت رعایت موضوعات  مختلف محیط زیست آشنا نمائیم . 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز