توقیف محموله های قاچاق ۲۵ میلیاردی در هرمزگان

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۳:۵۲
کد خبر: ۵۴۱۹۱۹
توقیف محموله های قاچاق ۲۵ میلیاردی در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 25 میلیاردو142 میلیون ریال، طی یک هفته اخیر در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار" عزیزاله ملکی"گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری مأموران انتظامی طی یک هفته گذشته، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده، 83 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی مأموران، سه میلیون و 300 هزار نخ سیگار، پنج هزار و 950 متر پارچه، 772کیلو چای، هفت هزار و 82دستگاه لوازم خانگی،33 قطعه لوازم خودرویی، هفت هزار و 500عدد لوازم آرایشی، دو تن برنج و سه هزار و 301 ثوب البسه قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده طی یک هفته گذشته 25میلیارد و 142میلیون ریال است، اظهار داشت: در این راستا یک باند قاچاق کالا منهدم و 142متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه طی این مدت 129پرونده مربوط به کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، تصریح کرد: از این تعداد دو پرونده بالای صد میلیون تومان و 127 پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانست و تصریح کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز