نیروهای آزاد در مدارس غیردولتی آموزش ضمن خدمت می بینند

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۷:۳۶:۴۲
کد خبر: ۵۴۲۴۱۳
نیروهای آزاد در مدارس غیردولتی آموزش ضمن خدمت می بینند
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با توجه به راه اندازی بانک اطلاعاتی نیروهای آزاد شاغل در مدارس غیردولتی امکان ثبت نام نیروهای آزاد شاغل در مدارس غیردولتی در سامانه (LTMS) فراهم است .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علیرضا فولادی با بیان این خبر افزود: در راستای تحقق اهداف دوره های آموزشی و سیاست ها و ضوابط مرتبط با آموزش نیروی انسانی از ابتدای سال 96 کلیه کارکنان مدارس غیردولتی به صورت یکپارچه همانند کارکنان رسمی تحت پوشش آموزش های ضمن خدمت فرهنگیان قرار خواهند گرفت .

وی تصریح کرد:  درگاه ثبت اطلاعات فراگیران مدارس غیردولتی جهت تشکیل شناسنامه آموزشی فراگیران مذکور ( نیروهای آزاد ) در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش  فرهنگیان (LTMS ) فعال شده است.

فولادی افزود : فراگیران پس از ثبت نام درسامانه  و تایید توسط مدیر مدرسه ، می توانند وارد سامانه گردیده و در دوره های منطقه ای،استانی و کشوری مربوط به خود شرکت نمایند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان درپایان تاکید کرد : مدیران نسبت به اطلاع رسانی بخشنامه و دستورالعمل مربوطه که اخیرا از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان ابلاغ شده ، به کلیه نیروهای آزاد شاغل در مدارس غیردولتی اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز