در چهارمین جلسه هماهنگی نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز هرمزگان مطرح شد :

برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز هرمزگان همزمان با عید مبعث

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۷:۳۱:۵۳
کد خبر: ۵۴۳۲۳۱
برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز هرمزگان همزمان با عید مبعث
حمید هراتی از برگزاریر نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز هرمزگان همزمان با عید مبعث خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مهندس حمید هراتی در چهارمین جلسه هماهنگی نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان که با حضوررئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ،معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ، کارشناس مسئول حراست ، مشاورمدیرکل آموزش و پرورش ،و اعضای ستاد هماهنگی برگزار شد ،  با اعلام این مطلب گفت :  تاکنون در 8منطقه و شهرستان هرمزگان جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز برگزار شده و در 4شهرستان بستک ، میناب ، قشم و حاجی آباد نیز این جشنواره  برگزار خواهد شد . سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در ادامه با اشاره به برگزاری نوزدهمین جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز اظهار داشت : همزمان با فرارسیدن عید سعید مبعث پیامبر اکرم (ص) جشنواره استانی در تاریخ 4اردیبهشت ماه  در بندرعباس با حضور مسئولین استان و کشور برگزار خواهد شد .مهندس حمید هراتی با بیان اینکه تکریم از خیرین مدرسه ساز ، تجلیل از جایگاه و شأن آنانی است که با بذل مال خویش ،دل در گرو تعالی علم و دانش در کشور دارند ، افزود : هیچ محدودیتی نباید مانع از برگزاری مطلوب این جشنواره باشد . لذا آموزش و پرورش ، مجمع خیرین مدرسه ساز و نوسازی مدارس به عنوان ارکان برگزاری جشنواره باید در کنار هم به بهترین نحو ممکن عمل نمایند .

سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در ادامه با اشاره به برگزاری هجده دوره جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز گفت : در هجده دوره گذشته جشنواره 2190پروژه در قالب 5662کلاس درس با زیر بنای 619165متر مربع تعهد شده است .

مهندس هراتی افزود : در جشنواره هجدهم 64پروژه در قالب 245کلاس درس با زیر بنای 24484و اعتباری قریب به 284میلیارد ریال تعهد گردید .

سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان یاد آور شد:  نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز هرمزگان با شعار نقش خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس ایمن برگزار خواهد شد .

در این نشست مرتضی رئیسی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش نیز بر تکریم از خیرین مدرسه ساز تاکید کرد و آمادگی این اداره کل را برای برگزاری جشنواره اعلام نمود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز