دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان هرمزگان با مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۰:۳۱
کد خبر: ۵۴۳۳۷۹
دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان هرمزگان با مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان
این دیدار در دفتر مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان با حضور  دردفتر مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان مورد استقبال ایشان قرار گرفت . در این نشست مجید وفادار ضمن تبریک سال جدید و فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع)  وروز پدر به اهمیت موضوع اسلام ومحیط زیست ونقش روحانیت در اشاعه و ترویج فرهنگ محیط زیستی برای آحاد جامعه پرداخت .

در ادامه این نشست وفادار  ضمن اشاره به شعار سال 1396( سال اقتصاد مقاومتی : تولید –اشتغال ) که توسط  مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) نامگذاری شده است  به تعریف مشاغل سبز پرداخت . وی در این خصوص گفت : مشاغل سبز را باید گسترش دهیم .  بازیافت و مدیریت پسماند یکی از زمینه‌های مهم اشتغال در حوزه  محیط می باشد  . انرژی های پاک (بادی ، خورشیدی وامواج و.. )  خود می تواند درکاهش آلودگی هوا  در ایجاد اشتغال سهم به سزایی  داشته باشد والبته از صنعت گردشگری ، با توجه پتاسیل بالقوه استان در ایجاد اشتغال می بایست حداکثر استفاده را نمود. وی در سخنان پایانی  در این نشست صمیمی یادوخاطره شهدای محیط بان استان شهید خسروشکرالهی ، شهید محمد دهقانی وشهید پرویز هرمزی را گرامیداشت.

د رادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین میرزائی،  ضمن تبریک فراررسیدن سال جدید و میلاد با سعادت حضرت علی (ع)  و روز پدرافزود : در دین مبین اسلام ازجمله احادیث ائمه اطهار  و قرآن کریم به اهمیت نگهداری از این  مواهب الهی وحفاظت از منابع طبیعی بارها سفارش شده است . واضح است مسئله محیط زیست ، یک مسئله فرامنطقه ای است وتک تک افراد جامعه ازنگاه شرعی وقانونی مسئول می باشند  . ومی بایست برای حفظ محیط زیست همگی تلاش نماییم .

نظر شما