۱۰۴ خانواده محروم پارسیانی صاحب خانه شدند / ۴۱۷ خانواده نیازمند مسکن در پارسیان

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۰:۱۵
کد خبر: ۵۴۳۵۰۶
۱۰۴ خانواده محروم پارسیانی صاحب خانه شدند / ۴۱۷ خانواده نیازمند مسکن در پارسیان
کمیته امداد پارسیان در سال 95 تعداد 104واحد مسکن مددجویی در شهرستان با مشارکت مردم ، خیران و اعتبار دولتی احداث ، تعمیر ، تکمیل و بازسازی‌ کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عقیل سالاری مدیر کمیته امداد شهرستان پارسیان با بیان اینکه بیش از ۴۱۷ خانواده محروم در شهرستان نیازمند احداث مسکن هستند گفت : برای احداث واحدهای مسکونی مورد نیاز مددجویان درسال ۹۶ اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان مورد نیاز است.

سالاری افزود : کمیته امداد پارسیان در سال ۹۵ تعداد ۱۰۴واحد مسکن مددجویی در شهرستان با مشارکت مردم ، خیران و اعتبار دولتی احداث ، تعمیر ، تکمیل و بازسازی‌ کرده است.

وی تصریح کرد : به ‌منظور احداث ، تعمیر ، تکمیل و بازسازی این تعداد مسکن مددجویی در شهرستان سه میلیارد ۳۴۵ میلیون تومان از محل منابع دولتی و کمک‌ های مردمی و خیران هزینه شده است.

مدیر کمیته پارسیان بیان داشت : از مجموع تعمیرات انجام‌ شده در شهرستان ۱۶مورد در روستاها و ۱۸واحد مددجویی در شهر مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفته است.

سالاری با بیان اینکه احداث حمام ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و تخصیص اعتبار برای تعمیر مسکن را بخشی از فعالیت‌های حمایتی کمیته امداد برشمرد و ادامه داد : پرداخت اجاره مسکن و تأمین انشعابات آب ، برق از دیگر فعالیت‌های این نهاد است.

مدیر کمیته امداد شهرستان پارسیان نیاز به مسکن مناسب را از اولویت‌های اساسی مددجویان تحت حمایت عنوان کرد و افزود : این نهاد در جهت احداث مسکن مددجویی و تأمین نیازهای مددجویان اقدامات قابل توجهی با کمک خیران انجام داده است.

وی تصریح کرد : کمیته امداد در حال حاضر با ارائه کمک ‌هزینه زندگی به مددجویان در تلاش است مشکلات پیش روی خانواده‌های نیازمند را رفع سازد و در جهت آسایش روانی و اقتصادی اقشار نیازمند جامعه گام بردارد.

مدیر کمیته امداد شهرستان پارسیان در پایان گفت : امیدواریم امسال اعتبار بیشتری به مسکن مددجویان اختصاص یابد تا بتوانیم مشکل مسکن نیازمندان بیشتری را رفع نماییم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز