آغاز به کار نمایشگاه دائمی هنر در پارسیان

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۳:۰۹
کد خبر: ۵۴۴۷۵۳
آغاز به کار نمایشگاه دائمی هنر در پارسیان
نمایشگاه دائمی هنر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و با هدف فروش تولیدات هنری هنرمندان پارسیان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، محمود اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان در گفتگو با خبرنگاران گفت: هنرمندان پارسیان طی دو سال گذشته تولیدات خوب هنری داشته اند که متأسفانه مکانی برای عرضه و فروش این تولیدات نداشته اند.

وی افزود: امسال با توجه به اعلام سال اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید از سوی مقام معظم رهبری تصمیم گرفتیم که تولیدات هنرمندان را جهت کسب درآمد این قشر از جامعه فراهم کنیم تا در فضایی کاملاً هنری محصولات آنان به فروش برسد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان همچنین اضافه کرد: در حال حاضر ٦٥ اثر عکاسی در این نمایشگاه عرضه شده است که تابلوها در قیمت های مختلف به علاقمندان به هنر عرضه شده است و مردم می توانند این آثار را به خانه های خود ببرند.

اسدی تشویق هنرمندان به خلق آثار هنری فاخر و نیز کاربردی کردن هنر در تحقق اشتغال و تولید را یکی دیگر از اهداف راه اندازی این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: زمانی که اثر یک هنرمند به فروش برود هنرمند احساس می کند اثر او تأثیرگذار بوده لذا به دنبال تولیدات فاخر می رود و به این شکل هنر در شهرستان کاربردی خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان در پایان خاطر نشان کرد: نمایشگاه دائمی عرضه محصولات هنری در فضایی به مساحت ١٤٠ متر مربع در کنار ساحل خلیج فارس در روستای زیارت شهرستان پارسیان همه روزه از ساعت ٩ صبح تا ٢٣ آماده استقبال از علاقمندان می باشد.

نظر شما