عیادت نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از بیماران مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص)

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۷:۴۶:۳۹
کد خبر: ۵۴۵۱۰۱
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از بیماران بخش آی سی یو مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) عیادت نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،آیت الله نعیم آبادی ضمن دل جویی از بیماران، فرا رسیدن سالروز ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفته و از درگاه ایزد منان برای بیماران طلب سلامتی نمود.

در جریان این بازدید، رئیس مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) گفت: با توجه به افزایش بیماران ترومایی و سکته های مغزی و نیاز استان به افزایش تخت های آی سی یو در سال گذشته بخش مراقبت های ویژه، آی سی یو  داخلی دو با 8 تخت در طبقه فوقانی اورژانس راه اندازی و به مجموعه اضافه شد.

دکتر مهدی حسنی آزاد در ادامه افزود: در حال حاضر این مجموعه دارای  5 بخش آی سی یو جداگانه  و 32 تخت فعال می باشد و در آینده نزدیک 4 تخت فعال دیگر به مجموع تخت های مراقبت های ویژه این مجموعه اضافه خواهد شد.

وی در خاتمه ضمن بیان اینکه بسیاری از بیماران آی سی یو پس از ترخیص نیاز به مراقبت در خانه خواهند داشت، گفت: کلاس های آموزش رایگان عمومی در خصوص خود مراقبتی، پیشگیری و مدیریت بیماری ها به صورت روزانه در سالن آموزش این مرکز انجام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز