شهردار بندرعباس خبرداد:

اسکان ۵۰ هزار چادر در بوستان های بندرعباس

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۸:۲۶
کد خبر: ۵۴۵۲۵۲
شهردار بندرعباس گفت: تمهیدات در نظر گفته‌شده برای تعطیلات نوروزی باعث شد تا در اسکان مهمانان نوروزی و همچنین مسائل شهری به مشکل برنخوریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس امینی‌زاده در جمع اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با تقدیر از همراهی و همکاری اعضای شورا در تحقق برنامه‌های این نهاد اجتماعی در سال 95، اظهار کرد: علی‌رغم تمامی کمبود نقدینگی‌ها شاهد انجام پروژه‌های بزرگی در سطح شهر بودیم که بدون هماهنگی با اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس محقق نمی‌شد.

وی با بیان اینکه یکی از سمن‌هایی که در سالیان اخیر به‌خوبی در انجام تعهداتش به‌خوبی عمل کرده کانون پدران آسمانی هرمزگان است، خاطرنشان کرد: هر چه زیرساخت‌های فرهنگی را در سطح شهر تعمیم دهیم به‌طور حتم می‌توان به نتایج بزرگ‌تر و بهتری دست‌یافت که برای آن نیازمند برنامه‌ریزی و حمایت از سمن‌ها است.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه برای بهبود امورات این کانون ساختمانی را تحویل این سازمان مردم‌نهاد دادیم تا بتواند بیش‌ازپیش در انجام فعالیت‌هایش موفق باشد، اضافه کرد: در خصوص بهسازی گلزار شهدای بندرعباس نیز براساس طرح جامعی که پیش‌بینی‌شده و در دستور کار قرارگرفته امیدواریم در سال 96 با بودجه پیش‌بینی‌شده بتوانیم در فازهای مختلف آن را عملیاتی کرده و بتوانیم گلزار شهدایی درخور شأن شهدا نیز در بندرعباس داشته باشیم.

وی در خصوص فعالیت‌های این نهاد در تعطیلات نوروزی تصریح کرد: یکی از مباحثی که هرساله با آن مواجه هستیم بحث میزبانی از مهمانان نوروزی است که خوشبختانه امسال با تمهیدات در نظر گرفته‌شده به بهترین شکل ممکن این امر صورت گرفت.

امینی زاده با اشاره به اینکه با توجه به‌پیش‌بینی اتفاقات نیز معاونت خدمات شهری با هماهنگی سایر دستگاه‌ها اجرایی توانست در این مدت فعالیت مناسبی داشته باشد، اظهار کرد: 9 بوستان در سطح شهر بندرعباس درگیر میزبانی از مهمانان نوروزی بود و علی‌رغم تمامی مشکلات ازجمله بارندگی شدید در هفته ابتدایی با پیش‌بینی سالن های سرپوشیده برای اسکان اضطراری و هماهنگی با دستگاه‌های مختلف اجرایی و حمایت‌های فرمانداری بندرعباس و استانداری هرمزگان به مشکل عمده‌ای برنخوردیم و امسال با همکاری همه‌جانبه شاهد میزبانی مناسبی از مهمانان نوروزی بودیم.

وی با بیان اینکه در 9 بوستان شهر بندرعباس پذیرش 25 هزار چادر پیش‌بینی‌شده بود، افزود: آماده‌سازی سالن های ورزشی جهت اسکان اضطراری، افزایش ساعت کار رانندگان حمل‌ونقل عمومی، توزیع برشور راهنما و کیسه‌زباله و رفع نقص سیستم‌های روشنایی در محل‌های اسکان از دیگر اقدامات ستاد تسهیلات سفر شهرداری بندرعباس بود.

شهردار بندرعباس با اشاره به جمع‌آوری زباله‌های محل اسکان مسافران نوروزی به‌صورت سه نوبت، اضافه کرد: راه‌اندازی نرم‌افزار شهریار و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی در بوستان‌های شهر بندرعباس از دیگر اقدامات انجام‌شده بود.

امینی زاده با بیان اینکه 8 هزار و 874 چادر در بوستان ولایت، 8 هزار و 450 چادر بوستان دولت و 5 هزار و 40 چادر بوستان خلیج‌فارس به‌عنوان مهم‌ترین بوستان‌های شهر بندرعباس اسکان یافتند، تصریح کرد: در طول ایام تعطیلات نوروزی 50 هزار چادر در بوستان‌های شهر بندرعباس اسکان یافتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز