توانمندسازی اولویت کمیته امداد در حمایت از مددجویان است

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۰:۴۳
کد خبر: ۵۴۵۷۳۱
توانمندسازی اولویت کمیته امداد در حمایت از مددجویان است
سال گذشته برای حمایت از اشتغال زایی مددجویان با پرداخت وام های خوداشتغالی و توانمندسازی جهت ایجاد اشتغال های پایدار در عرصه های خدماتی ، کشاورزی ، شیلات ، صنایع تبدیلی ، دامداری بیش از ۷۵ میلیارد ریال وام قرض الحسنه پرداخت شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ محمود جاودان ، مدیر کمیته امداد شهرستان میناب با بیان اینکه تولید و اشتغال را دو رکن مهم در محرومیت زدایی دانست گفت : سال گذشته برای حمایت از اشتغال زایی مددجویان با پرداخت وام های خوداشتغالی و توانمندسازی جهت ایجاد اشتغال های پایدار در عرصه های خدماتی ، کشاورزی ، شیلات ، صنایع تبدیلی ، دامداری بیش از ۷۵ میلیارد ریال وام قرض الحسنه  پرداخت شد .

وی به راه اندازی۱۰۳ طرح خوداشتغالی و پرداخت تسهیلات به ارزش ۴۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال  اشاره کرد و ادامه داد : برای توانمند سازی با افزایش دانش فنی و مهارت های حرفه ای مددجویان و فرزندان آنان از طریق آموزش های مقدماتی ، بلند مدت ، آموزش های تکمیلی فنی و حرفه ایی ، کارآفرینی و ترویجی متناسب با نیازهای شغلی هر منطقه به منظور اشتغال زایی آنان را وارد چرخه بازار کار کرد .

مدیرکمیته امداد شهرستان میناب از احداث مسکن نیازمندان تحت پوشش عنوان کرد و گفت : کمیته امداد میناب در سال ۹۵ به احداث ۱۷۰ واحد مسکونی برای مددجویان به ارزش ۳۴ میلیارد ریال افتتاح و به خانواده ها واگذار نمود .

جاودان افزود : طی یک سال گذشته برای محرومیت زدایی با همکاری سپاه پاسدران بیش از ۳۷۸ نو عروس زیر پوشش کمیته امداد با اهدای کالاهای اساسی زندگی شامل کولر، یخچال ، تلویزیون ، جاروبرقی و ماشین لباسشویی در قالب جهیزیه با هدف ترویج زندگی ساده ، ازدواج آسان و کمک به زوج های دارای مشکل مالی به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال اختصاص داده شد .

محمود جاودان ادامه داد : به منظور تقویت باورهای دینی مددجویان با مشارکت ‌های مردمی و مساعدت خیران تا پایان سال گذشته بیش از ۱۴۰ مددجوی تحت پوشش این نهاد در قالب شوق زیارت به سفر زیارتی عتبات عالیات ( کربلا )  اعزام شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز