معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان؛

مدرسه کانون اصلی در شناخت و پرورش قهرمانان ورزشی آینده است

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۵:۱۰
کد خبر: ۵۴۶۰۵۰
مدرسه کانون اصلی در شناخت و پرورش قهرمانان ورزشی آینده است
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان با اشاره به آغاز مسابقات قهرمانی مدارس استان گفت:مدرسه به عنوان کانون اصلی در شناخت و پرورش قهرمانان ورزشی کشور می تواند نقش به سزایی در رشد و شکوفایی استعداد دانش آموزان ایفا نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا باقری در نشست هم اندیشی با مسئولین تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی آموزش وپرورش سراسر استان هرمزگان از آغاز مسابقات قهرمانی مدارس استان که بنا بر تصمیم معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش با رویکرد مدرسه قهرمان و کانون قهرمان خبر داد و افزود :با توجه به این رویکرد می توان به ظهور چهره های جدید در مسابقات امیدوار بوده و این مهم می تواند زمینه را برای شرکت حداکثری دانش آموزان مستعد فراهم کند.

وی ادامه داد:  قهرمانی مدارس استان امسال در شش رشته تیمی و شش رشته انفرادی به میزبانی شهرستان ها و مناطق مختلف استان برگزار و سعی بر این است این رقابتها همچون ادوار با نظم و کیفیت مطلوب برگزار گردد.

به گفته باقری  تیم ها و نفرات برتر این رقابتها به صورت مستقیم به عنوان نماینده استان به مسابقات قهرمانی مدارس کشور اعزام می شوند .

وی اظهار امیدواری کرد مسابقات در فضایی دوستانه و جوانمردانه برگزار شود و تیم ها و نفرات برتر این رقابت ها نماینده شایسته ای برای ورزش دانش آموزی استان هرمزگان در مسابقات قهرمانی مدارس کشور باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز