دیدار نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل ورزش وجوانان استان

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۶:۱۸
کد خبر: ۵۴۹۵۱۷
دیدار نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل ورزش وجوانان استان
حاج احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس،حاجی آباد ،قشم ابوموسی با حضور در دفترمدیرکل با ایشان دیدار نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،احمد مرادی در محل اداره کل حضور یافت و ضمن بازدید از قسمت های مختلف این اداره کل در محل دفتر مدیرکل با دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان دیدار نمود.

ابتدا دانشور متولی ورزش وجوانان استان ضمن تشکر از حضور حاج احمد مرادی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ورزش استان طی سال گذشته در زمینه های عمرانی و ورزشی ،پیشرفت های خوبی داشته است و علیرغم کمبود اعتبارات عمرانی در سالی که گذشت بیش از 10پروژه ی عمرانی شامل سالن های ورزشی چند منظوره و زمین چمن مصنوعی و سیستم روشنایی در شهرستان های بندرعباس،بندرلنگه،بستک،حاجی آباد ،میناب،رودان،سیریک و بندر جاسک از محل اعتبارات استانی ،ملی ،کشوری و اعتبارات نفت به بهره برداری رسیده است.

وی افزود:از نظر دو حوزه ورزش وجوانان نیز موفقیت های زیادی بدست آمده است که حاصل تلاش همه عزیزان ورزشکار،مربیان،سرپرستان،هیئت های ورزشی می باشد.

سپس آقای مرادی ضمن تشکر از تلاش ها و فعالیت های دانشور اظهارداشت:ما بازدید های زیادی از همه نقاط حوزه ی انتخابی در شهرستان های بندرعباس ،بندر خمیر،حاجی آباد ،قشم وابوموسی در مجلس شورای اسلامی داریم که مردم روستاها و ورزشکاران درخواست ها ومشکلاتی دارند.

واز مدیران و جنابعالی انتظار دارم تا حد توان در جهت رفع مشکلات مردم گام های اساسی برداشته شود.

وماهم تا آنجایی که بتوانیم در جهت رفع مشکلات ورزش و جوانان استان به یاری شما خواهیم شتافت.

مرادی افزود:با درخواست اداره کل و پیگیری های اینجانب تعداد10سالن ورزشی چند منظوره و زمین چمن در شهرستان ها وبخش ها و روستاهای استان از محل اعتبارات وزارت نفت احداث می شود،که گام زیادی در جهت رشد و توسعه فضاهای ورزشی استان می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز