تشکیل اتحادیه تعاونی های صنایع دستی در جزیره قشم

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۹:۳۷
کد خبر: ۵۴۹۵۵۶
تشکیل اتحادیه تعاونی های صنایع دستی در جزیره قشم
رئیس واحد صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تشکیل اتحادیه جامعه صنایع دستی با هدف موفقیت هرچه بیشتر فعالان این صنعت در قشم خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سمیه گرامی با اعلام این مطلب گفت: این تشکل صنفی با هدف منسجم کردن هر چه بیشتر فعالان 12 تعاونی جزیره قشم و ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی با هدف ارائه به بازارهای داخلی و خارجی تشکیل شده است.

وی با اعلام اینکه این تشکل صنفی نقش مهمی در ایجاد وحدت رویه هنرمندان صنایع دستی قشم خواهد داشت، افزود: این اتحادیه با در اختیار داشتن مربیان در رشته های مختلف صنایع دستی می تواند در بحث آموزش مورد نیاز هر روستا نیز با برگزاری دوره های مختلف اقدام نماید.

به گفته گرامی، اتحادیه صنایع دستی جزیره قشم در حقیقت رابط بین واحد صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با جوامع محلی و هنرمندان صنایع دستی قشم عمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: با تشکیل اتحادیه صنایع دستی قشم، فعالان این صنعت برای حضور در نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی به معرفی نامه این تشکل نیاز دارند.

رئیس واحد صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: فعالان تعاونی های صنایع دستی از این پس مواد اولیه مورد نیاز خود را می توانند با قیمت مناسب تر از طریق این اتحادیه تامین نمایند.

او همچنین از راهکارهای ارتقاء کیفی و کمی محصولات تولیدی و کنترل و نظارت بر کیفیت تولیدات و ایجاد نوآوری در محصولات تولیدی به عنوان دیگر وظایف این تشکل صنفی نام برد.

بنا به این گزارش، با رای فعالان صنایع دستی جزیره قشم، حبیب ملاحی به عنوان مدیرعامل و فتحیه رضوانی هم به عنوان رئیس هیات مدیره این تشکل انتخاب شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز