پیام مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان به جشنواره نوزدهم خیرین مدرسه ساز

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۵۷:۱۲
کد خبر: ۵۵۰۵۳۲
پیام مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان به جشنواره نوزدهم خیرین مدرسه ساز
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛متن پیام دانش هاشمی پور به مناسبت نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز به شرح ذیل می باشد:

 

باسمه تعالی

 

والذین آمنوا و عملوا الصالحات لهم مغفرة و اجرٌ کبیر

 

خیرین نیکوکار ، دریادلان عزیز

با سلام و درود خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر عشق هستید و از تبار باران.

شما دریادلانی که فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی برای نسل آینده ساز جامعه است.

خداوند منان را شاکریم که بوستان علم و دانش و معرفت، به مدد مشارکت آگاهانه و فعالیت های خیرخواهانه شما عزیزان در استان هرمزگان حال و هوای بهاری دارد و همت و حمایت شما نشاطی مضاعف به جان و دل و روح آینده سازان این مرز و بوم بخشیده است.

بر این باوریم از مهمترین مصادیق فرهنگ شرکت در امور خیر، مدرسه سازی است که با نگاه سخاوتمندانه و ایثارگرانه ی خیّرین نوع دوست، پیوند خورده است.

نگاهی به کارنامه پرافتخار خیرین عزیز نشان می دهد، در مدت چهار سال اخیر بیش از 900 کلاس تخریبی، نوسازی و یا مقاوم سازی شده  که نقش بسیار مهمی در توسعه زیر ساخت های آموزش و پرورش و رشد شاخص های تحصیلی دارد.

اینک نیز در امتداد دستاورد ستودنی جشنواره هیجدهم که حاصل آن تعهد 280 میلیارد ریالی و تحقق 200 میلیارد ریالی بود، خبرهای خوشی از همت خیرین عزیز در آستانه جشنواره نوزدهم به گوش می رسد.

خیرینی که در مدت 18 دوره جشنواره، هرمزگان را سربلند و نام نیک و جاودانی از خود به جای گذاشتند و بیش از 2190 پروژه به میزان 5662 کلاس درس با اعتبار 275 میلیارد تومان را تقدیم مردم خونگرم هرمزگان نمودند.

بدون شک خبر مسرت بخش، افزایش تعهدات خیرین عزیز در جشنواره نوزدهم، بارقه امیدی در دل دانش آموز عزیز این مرز و بوم است که با همت بزرگان اهل دل، راه فراگیری علم و دانش را تا رسیدن به مدارج عالی در کمال آمنیت و آسایش و آرامش طی می کنند.

خوشبختانه در سایه توجه ویژه دولت تدبیر و امید و مهرورزی خیرین عزیز و شریف، شاهد توسعه فضاهای آموزشی  در جای جای این سرزمین هستیم که قطعا این عمل نیک باقیات و صالحاتی برای نوع دوستان خیر، در جهاد مدرسه سازی است

آموزش و پرورش هرمزگان در این مسیر، رشد و بالندگی خود را مرهون همت والای خیرین نوع دوست است که با مشارکت در جهاد مقدس مدرسه سازی، نام هرمزگان را در کار خیر و خیری، بلند آوازه و زبانزد کرده اند.

با زمزمه این بیت شیرین از دیباچه ادب پارسی در کلام  لسان الغیب، خواجه حافظ شیرازی، که؛ 

تویی آن گوهر پاکیزه که در عالم قدس، ذکر خیر تو بود حاصل تسبیح ملک،

به همت سبزتان می بالیم و به وجودتان افتخار می کنیم که براستی شما بازوان آموزش و پرورش و از ارکان موثر پویایی نهاد تعلیم و تربیت هستید.

به شکرانه ی سخاوت و مناعت شما خوبان در انجام کار خیر، در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و افتخارآفرین هرمزگان، به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و اولیا و مربیان و دانش آموزان عزیز، صمیمانه ترین سپاس ها را پیشکش محضر ارزشمندتان می نماییم و امیدواریم این نگاه سخاوتمندانه بزرگان اهل معرفت در مجمع خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان، علاوه بر توسعه فضاهای آموزشی و زیرساخت ها، به بخش های مهم دیگر نظام تعلیم و تربت از جمله کیفی سازی واحدهای آموزشی و فراهم شدن  زمینه ارتقاء روزافزون شاخص های آموزشی تسری پیدا کند، تا حلقه مهر و محبت تکمیل و تکمیل تر گردد.

امید وافر داریم ، توفیق قرین اعمال خداپسندانه و مصلحانه همراه شما باشد.

 

دانش هاشمی پور مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان

نظر شما