تمبر ملی خلیج فارس رونمایی شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۴:۰۹
کد خبر: ۵۵۱۷۳۹
تمبر ملی خلیج فارس رونمایی شد
در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس، از تمبر ملی خلیج فارس، دو اثر مکتوب و تابلوی صلح در خلیج فارس، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،  در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس که  با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع تجاری ارسلان لافت برگزار شد، تمبر ملی خلیج فارس که با کاری خلاقانه توسط انجمن علاقه مندان تمبر هرمزگان طراحی شده و در ساخت آن از خاک جزیره هرمز استفاده شده بود، رونمایی شد و در معرض دید همگان قرار گرفت.

همچنین در این آیین، کتاب «چهره های ماندگار خلیج فارس» اثر حسام الدین نقوی و پایان نامه «جنگ دوم خلیج فارس» نوشته فاطمه زارع دانشجوی دکترای مطالعات خلیج فارس تابلوی صلح در خلیج فارس اثری از هنرمندان معلول مجتمع فیاض بخش مشهد هم رونمایی شد.

در بخش دیگری از این مراسم، خانواده های شهیدان و ایثارگران خلیج فارس مورد تجلیل قرار گرفتند و رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان نیز قطعه ای با عنوان خلیج فارس را در این مراسم اجرا کرد.

قدردانی از سخنرانان علمی همایش خلیج فارس و برگزیدگان جشنواره منطقه ای مد و لباس خلیج فارس نیز دیگر بخش آئین اختتامیه این جشنواره بود.

هفتمین جشنواره بین المللی فرهنگی، هنری خلیج فارس در دو بخش کارگاهی و همایش با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه شیعه و اهل سنت جزیره، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار و سایر مسئولین استانی و کشوری و با حضور پررنگ مردم جزیره قشم شنبه نهم اردیبهشت ماه در بندرتاریخی لافت برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز