تکریم معلم، تقویت اعتمادبنفس در جامعه است

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۸:۰۸
کد خبر: ۵۵۱۸۸۷
تکریم معلم، تقویت اعتمادبنفس در جامعه است
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش رودان در آستانه هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم به بیان دستاوردهای علمی،آموزشی و پرورشی دانش آموزان و فرهنگیان در جمع نمازگزارن جمعه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ اجرای 15 ویژه برنامه در هفته بزرگداشت مقام معلم و تجلیل و تکریم از معلمان نمونه، برگزیدگان استانی و کشوری و کلیه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از جمله برنامه های پیش رو در هفته معلم است.

نادر صفایی دهبارز سرپرست مدیریت آموزش و پرورش رودان با گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت متفکر شهید مرتضی مطهری، با تشریح جزئیات اجرایی مراسمات بزرگداشت مقام معلم در جمع نمازگزاران عبادی و سیاسی جمعه رودان اظهار داشت: مدیران مدارس در محلات و روستاها می توانند خودجوش با همراهی سایر معلمان و دانش آموزان از فرهنگیانی که در بستر بیماری هستند و همچنین با خانواده های فرهنگیان متوفی دیدار نمایند.

وی آموزش و پرورش را اساس و بنیان شکل گیری جامعه ای پویا و کارآمد عنوان کرد و گفت: در هر زمانی که از آموزش و پرورش با تمام توان حمایت و پشتیبانی شد، موفقیت کامل در جامعه حاصل شد و نتیجه کم توجهی به بحث تعلیم و تربیت نتایج جبران ناپذیری بر پیکره کشور خواهد داشت.

صفایی در ادامه یادآور شد: مشارکت و حمایت اولیا از برنامه های مدرسه یکی از راهکارهای پیشرفت تحصیلی و ساختن آینده ای زیبا برای فرزندان است که این امر بنابر مشارکت کمی و کیفی در برنامه های انجمن اولیا و مربیان متغیر است و والدین هرچقدر در برنامه های مدرسه حضور فعال و مستمر داشته باشند به مراتب بهتر و بیشتر از سایرین در جریان روند تحصیلی و تربیتی فرزندان قرار می گیرند و با کمک مشاورین نواقص احتمالی را برطرف می نمایند.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش رودان با تاکید بر تکریم همه جانبه معلمان از سوی اولیا عنوان ساخت: هرگاه مردم با احترام بیشتری به معلم و جایگاه وی در جامعه توجه کنند، سبب می شود فرزندان اعتماد بیشتری به معلم و احترام مضاعفی به جایگاه والای معلمی داشته باشند و این امر موجبات پیشرفت و ترقی و نیز تقویت اعتمادبنفس در جامعه خواهد شد.

وی در ادامه به بیان دستاوردهای علمی، پژوهشی، آموزشی، پرورشی و ورزشی فرهنگیان و دانش آموزان رودانی در سال تحصیلی96-95 در استان و کشور پرداخت و از حمایت های همه جانبه خیرین و اولیا در برنامه های مشارکتی مدارس تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز