مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

جامعه مدیون ایثارگری معلمان در سنگر تعلیم و تربیت است/ پیام دانش هاشمی پور درآستانه روز معلم

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۳:۳۵
کد خبر: ۵۵۲۳۳۱
جامعه مدیون ایثارگری معلمان در سنگر تعلیم و تربیت است/ پیام دانش هاشمی پور درآستانه روز معلم
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در آستانه 12 اردیبهشت، با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید، مرتضی مطهری و تبریک فرا رسیدن هفته معلم، پیامی را به این مناسب مهم صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،در متن پیام دانش هاشمی پور آمده است:

جایگاه معلمی در کلام وحی، به عنوان جلوه ای از قدرت لایزال الهی، نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی آمده است که براستی منزلتی از این فراتر را  نمی توان برای کسی بر شمرد.

تعلیم و تربیت از شئون الهی است و خدای سبحان این ویژگی بی بدیل را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند.

هفته معلم، یادآور شکوه و عظمت انسان‌های عاشق و دلداده ای است که در عرصه ی تعلیم و تربیت، زیباترین جلوه‌های عشق و  ایثار و دانایی و روشنایی را به نمایش گذاشته و ندای فطرت پاک انسانی را به گوش همه می رسانند.

بر این باوریم که حرمت معلم و تکریم جایگاه والای او  نباید در بیان و شعار خلاصه  شود.

آموزش و پرورش هرمزگان، تکریم  معلم را نه منحصر به بیان جملات و تعاریف که تحقق منزلت او را در عمل می داند و  معلم را پرچمدار و محور همه ی برنامه های می نامد.

و براستی که هفته معلم ، هفته ی بزرگداشت عشق و ایثار و بزرگداشت کسانی است که به هر نحوی در سنگر علم و دانش، به تربیت نسل آینده ساز جامعه کمر همت بسته اند و تیرگی جهل و نادانی را ازدلها زدوده و  زلال علم و دانش و دانایی را جایگزین آن می کنند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه، شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم به همه معلمان سختکوش، امیدواریم تحت الطاف خداوند متعال و توجهات ولی عصر(عج) و همت همه معلمان شریف، شاهد اعتلای روز افزون اهداف نظام مقدس تعلیم و تربیت باشیم.

 

دانش هاشمی پور- مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز