پیام رئیس هیئت مدیره و‌مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت گرامیداشت روز معلم

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۸:۳۱:۴۱
کد خبر: ۵۵۲۸۸۸
پیام رئیس هیئت مدیره و‌مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت گرامیداشت روز معلم
رئیس هیئت مدیره و‌مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم فرا رسیدن روز گرامیداشت روز معلم طی پیامی تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،متن پیام به شرح زیر است:

 

 

 «مَن عَلَّمَنِی حَرفاً فَقَد صَیَّرَنِی عَبداً»

دوازدهم اردیبهشت روز مرور خاطرات زیبایی است که از خردسالی تا بزرگسالی همراهمان بوده و هیچگاه تکراری نشده است؛ خاطراتی که خالق آن آموزگارانی بودند که با مهروزی و بخشندگی روح دوست داشتن را در ما بارور ساختند و زیباترین تصویرشان در قاب خاطراتمان دستهای پوشیده از گرد سفید گچ است. اگرچه شاید این روزها دیگر از گچ های سفید و تخته های سیاه خبری نباشد و پیشرفت علم شامل پیشرفت ابزار تولید علم نیز شده باشد اما هرچه هست بازهم انسانسازی، رسالت مکتب این سخت کوشان است. 

گرامی می داریم دوازدهم اردیبهشت، روز شهادت معلم و استاد نامی ایران شهید علامه مرتضی مطهری(ره) است که اخلاق را با دانش در هم آمیخت و شاگردانی تربیت کرد که معلمان شایسته و نمونه امروز کشور اسلامی مان ایران هستند.

شاد باش می گویم روز سرشار از معنویت معلم را به همه شما معلمان و استادان شهرستان قشم که با تلاش و شکیبایی کمر به آموزش فرزندان نیک فرجام این جزیره بسته اید و پذیرفته شدن این دانش آموزان نجیب در دانشگاههای مطرح کشور و سربلندی آنان در مسابقات گوناگون علمی و فرهنگی سراسر کشور که منتج به توسعه همه جانبه و تعالی منطقه آزاد قشم خواهد شد، نشان از درایت شما آموزگاران با تدبیر دارد. 

زندگیتان سرشار از برکات الهی!

حمیدرضا مومنی

      رییس هیات مدیره و مدیرعامل

سازمان منطقه آزاد قشم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز