سخنگوی کمیسیون اقتصادی و رئیس فراکسیون تعاون مجلس؛

صنعت ساختمان در کیش رشد خوب و رو به جلویی دارد

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۸:۰۹:۰۳
کد خبر: ۵۵۳۳۶۹
صنعت ساختمان در کیش رشد خوب و رو به جلویی دارد
رئیس فراکسیون تعاون مجلس با اشاره به رشد تکنولوژی در صنعت ساختمان و عمران گفت: اقدامات خوبی در بخش ساختمانی نسبت به سال گذشته انجام شده که نشان می دهد صنعت ساختمانی ما رشد خوبی را تجربه کرده است.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سید کاظم دلخوش، سخنگوی کمیسیون اقتصادی و رئیس فراکسیون تعاون مجلس، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان کیش را دارای رشدی مثبت خواند و با اشاره به حضور هر ساله در نمایشگاه عمران باهدف انجام  امور اتاق تعاون و ارزیابی مشارکت سرمایه گذاران گفت: نمایشگاه امسال دارای رشد رو به جلو در بخش های ساختمانی است که در سال گذشته نبوده است.

وی افزود: به نظر می رسد که اقدامات خوبی در بخش ساختمانی نسبت به سال گذشته شکل گرفته که نشان می دهد صنعت ساختمانی ما رشد خوبی را تجربه کرده و این باعث خرسندی است.

 رئیس فراکسیون تعاون مجلس، برگزاری نمایشگاه عمران را در ارتقاء سطح استاندارد ساختمان های کشور موثر خواند و اظهار کرد: به نظر من بخشی از مساله عمران به ساختمان سازی مربوط است اما بخش دیگر به رکود و مباحث اقتصادی باز می گردد که در بخش های کلان کشوری است در واقع این نمایشگاه یک نگاه جامع به تکنولوژی این بخش دارد که می تواند سطح استاندارد صنعت ساختمان سازی کشور را به سمت پیشرفت سوق دهد.

دلخوش تصریح کرد: در بخش رشد تکنولوژی ساختمانی رو به پیشرفت هستیم و مشکل خاصی در این عرصه  نداریم.

رئیس فراکسیون تعاون مجلس، میزان ارتباط بازرگانی ایران را رو به رشد خواند و در این باره گفت: رشد ارتباطات  بازرگانی کشور ما با دیگران در سطح خوبی است. ارتباطات بازرگانی ایران با مصوب شدن قانون اصل 44 رشد قابل قبولی یافته است البته تعاونی ها هنوز به رشد دلخواه دست نیافته اند اما معتقدم که بخش خصوصی جایگاه خود را یافته است.

شایان ذکر است، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان کیش تا 15 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز