آمادگی داریم گل مورد نیاز صنایع را تامین کنیم

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۸:۳۹:۱۶
کد خبر: ۵۵۳۳۹۱
آمادگی داریم گل مورد نیاز صنایع را تامین کنیم
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز بندرعباس گفت: سازمان پارکها و فضای سبز بندرعباس آمادگی دارد گلهای فصلی و درختان مورد نیاز صنایع و شرکت هایی که در استان هرمزگان فعالیت می کنند را در اختیار آنها قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مصطفی خادم  با بیان این مطلب افزود: با توجه به تجاربی که در سال های اخیر در زمینه تولید گل در نهالستان  در این سازمان بدست آمده است اکنون این سازمان آمادگی دارد نیاز کارخانه ها و صنایع را در زمینه گل ودرخت تامین نماید.

خادم اذعان داشت: در حال حاضر قریب به چهل گونه جدید گل وارد کرده و در حال مطالعه بر روی آنها هستیم تا بتوانیم از آنها برای کاشت در سطح شهر بندرعباس استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهر بندرعباس پتانسیل خوبی برای رشد انواع گونه های گیاهی دارد به همین دلیل مطالعه بر روی گونه های جدید انجام می شود.

خادم تصریح کرد: با توجه به اینکه هر ساله گلهای مورد نیاز شهر بندرعباس از خارج استان وارد می شد، بر تولید گل در نهالستان تاکید شد و خوشبختانه تولید در آن به سطحی رسید که نیاز شهر را تامین کرده و می توانیم گل مورد نیاز شرکت ها و صنایع را نیز تامین نماییم.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز بندرعباس در پایان عنوان کرد: شهروندان علاقه مند به گل نیز می توانند با مراجعه به این سازمان، گل مورد نیاز خود را تامین نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز