کشف بیش از ۳ میلیون نخ سیگار قاچاق در بندرلنگه

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۵۴۰۳۰
کشف بیش از ۳ میلیون نخ سیگار قاچاق در بندرلنگه
فرمانده انتظامی استان از کشف سه میلیون و 360 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد و 850 میلیون ریال در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا درهرمزگان،سردار "عزیزاله ملکی"گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد تخلیه بار قاچاق در اطراف روستای "طاهونه " دارند ،پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با شیوه و شگردهای خاص پلیسی و با همکاری مأموران دریابانی طی یک عملیات ضربتی موفق به توقیف سه فروند قایق حامل بار قاچاق شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از قایق های توقیف شده سه میلیون و360 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق وفاقد هر گونه مدارک گمرکی کشف شد.

سردار ملکی ارزش محموله کشف شده را پنج میلیارد و 850میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: قایق های مذکور توقیف و چهار نفر نیز دراین زمینه دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده به قاچاق در استان ، مبارزه با قاچاقچیان و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس گفت: یکی از رسالت های نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام بر می دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز