انتخابات نماد مردم سالاری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۳:۴۶
کد خبر: ۵۵۴۲۰۴
انتخابات نماد مردم سالاری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
معاون فرهنگی دفتر امور اهل سنت هرمزگان گفت: با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: انتخابات نماد مردم سالاری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بر مبنای مشارکت مردم است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر کهورزاده معاون فرهنگی دفتر امور اهل سنت هرمزگان با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: انتخابات نماد مردم سالاری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بر مبنای مشارکت مردم است.

وی با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران و اسلام است گفت: در طول سال هایی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد آن چیزی که همواره باعث پیشرفت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی شده است حضور مردم در مراسم های ملی است.

معاون فرهنگی دفتر امور اهل سنت هرمزگان با اشاره به منویات رهبری در خصوص انتخابات اظهار کرد: تخریب و تهمت زدن نباید در بین کاندیدها و طرفدارانشان وجود داشته باشد چراکه زیبایی برگزاری انتخابات به آرامش و بی حاشیه بودن آن است.

وی با بیان اینکه امروز چشم دوست و دشمن به دستان مردم ایران خیره شده است گفت: مردم باید با توکل بر خدا، توجه به منویات رهبری و با نگاه روشن رئیس جمهوری را انتخاب کنند که آینده کشور را به نحو احسنت بسازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز